OPPTUR NESTE!

Hei fra Bodø! Ulrik og jeg tok det første flyet fra Oslo og hit i dag for å delta på Oppturfestivalen. Jeg har vært i Bodø en gang før med Ulrik på jobb, men jeg har aldri festet her så det gleder jeg meg veldig til. Dessuten er det heldigvis et fantastisk vær her i nord også. For ja, det var nesten litt trist å forlate hovedstaden denne helgen selv om jeg vet at vi kommer til å storkose oss.

Til nå har vi rukket en digg lunsj på kaja, en god dose søvn (et must for småbarsforeldre med barnefri) og gjort oss i stand til kvelden med litt god gammeldags vorsing på hotellrommet. Hehe! Snart blir vi hentet på hotellet for å kjøre til festivalområdet. Jeg ville bare stikke innom og si GOD HELG! Vi blogges mer i morgen! P.s. Følg meg gjerne på story gjennom helgen –> @pilotfrue & @mrulriknygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg