NYHETEN ER UTE!

Yeeey, da er nyheten ute! Kaja, Desiree og jeg hadde vår første innspilling av Jentesnakk hos Moderne Media i dag. Ooog herreguuud, det vaaaar sååå gøøøy! Hehe! Jeg vet ikke hva som skjedde med oss, men praten gikk i ett og dykamikken mellom oss tre har aldri vært bedre. Det var lett å både se og høre at vi var over middels gira under hele opptaket, noe som kanskje gjorde innholdet bittelitt rotete. Men vi skal jobbe med å forbedre oss fra uke til uke og jeg vet at dere kommer til å merke en stor forskjell allerede fra forrige episode til ukens episode, noe jeg er veldig stolt over siden jeg vet at hver av oss har tatt tak i det vi synes er utfordrende med denne nye plattformen.

Så ja, vi har inngått et samarbeid med Moderne Media som stiller med studio for at vi skal levere en bedre podkast til dere rett og slett. Fra og med denne uken står de for selve produksjonen som lyd og alt det tekniske, slik at kvaliteten blir top notch. Den hjemmesnekra planen vår har vi altså lagt på hylla for denne gang. Nå er det bra lyd, godt innholdt og struktur som gjelder fremover. Pluss en masse jentefjas da selvfølgelig. Podden kalles ikke jentesnakk uten grunn.. Gled dere til ukens episode! Der kommer en aldri så liten Dubaispesial med høy puls og drøye detaljer.

Vi har forresten sett oss nødt til å gå vekk fra vår faste onsdag for slipp av jentesnakkepisodene, men om du følger med her på bloggen min, på min Instagram eller på @jentesnakkpod så vil du alltid få med deg episodeslipp og annet som er verdt å vite. Vi snakkes ♥

0 kommentarer

Siste innlegg