NYHET: CLASSIC RING

Reklame// Daniel Wellington

Endelig kan jeg introdusere dere for nyheten til Daniel Wellington, nemlig Classic ring! Altså, hvor fine er ikke disse ringene? Jeg har lenge savnet tilbehør som dette i garderoben og bare elsker fargekombinasjonene de har laget ♥

Det er ekstra fint å kombinere ringene sammen med armbåndene og klokkene fra Daniel Wellington. Min favorittring er modellen “desert sand” fordi jeg digger å mikse kalde og varme tonene som gull og grått, både i klær og accessories. Med rabattkoden “PILOTFRUE” får du nå 15% rabatt på disse ringene og på alt fra www.danielwellington.com

Ringene er designet like tidløse og stilfulle som klokkene dere allerede kjenner til. De er minimalistiske og ser eksklusive ut. Modellen “dusty rose” er jo også helt skjønn og kommer som en god nummer to hos meg av tilbehør for tiden. Spesielt med tanke på at sommeren nærmer seg. En tid på året hvor jeg bruker mye lyserosa og hvitt. Daniel Wellington har forresten matchende armbånd (Classic bracelet) til alle ringene. Hvilken modell/farge liker du best?

Husk at du får 15% rabatt på alt fra www.danielwellington.com med rabattkoden: “PILOTFRUE”. Jeg anbefaler deg å sjekke ut alle nyhetene deres HER!

 

0 kommentarer

Siste innlegg