NYE BRYN & LEPPER

Reklame// Invisibli

Rett før ferien var jeg hos herlige Sol på Invisibli for å ta permanent makeup på bryn og lepper. Selve behandlingen har jeg gledet meg til å gjøre i lang tid. Faktisk helt siden jeg var med min kjære mamma da hun tok samme behandling på bryn hos SOL PMU for et år siden. Grunnen til at jeg har måttet vente såpass lenge er først og fremst på grunn av graviditeten, men selvfølgelig også fordi Sol er en meget opptatt dame, noe som er veldig forståelig så dyktig som hun er. For herlighet, så fornøyd jeg er! Den hvite kremen på bildet under er forresten en bedøvelseskrem..

Bildet under ble tatt noen dager etter behandlingen. Her ser dere hvor fint og naturlig resultatet ser ut. Vi gikk for Triana fargene på leppene (sa Sol) og metoden “kissable lips”, som vil si at hun la fargen litt innover på leppene mine, ikke bare som en liner rundt. Nålen hun bruker er også helt ny og heter visstnok Nano NT. Den lager sinnsykt tynne streker, som gjør at resultatet blir perfekt og ser helt ekte ut.

Når det er sagt skal jeg tilbake for påfyll av både lepper og bryn om noen uker. Jeg ønsker meg enda litt mørkere bryn og kanskje bittelitt mer markerte lepper, men jeg er likevel glad for at vi startet forsiktig siden jeg vil at det skal se naturlig ut. Naturlig, men også perfekt. Hehe! Og det er derfor jeg går til nettopp Sol. Hun er så nøye og ikke minst flink til å se hva som passer akkurat deg, ditt ansikt og dine farger. Det sier jo litt når mammaen min på over 50 år tør å tatovere på seg sminke. Så ja, jeg anbefaler Sol og de fantastiske kollegaene hennes på det varmeste 🙂

Salongen ligger i Cort Adelers gate 20 i Oslo og er et resultat av Sol (Solvår Hegge´s) over 20 års erfaring i bransjen. Nylig ble konseptet hun bygget med SOL PMU videreført til noe enda mer eksklusivt hvor de tilbyr flere behandlinger under samme tak i nye og freshe lokaler!

Følg med på Instagram om du vil se et nærbilde av hvordan brynene mine og leppene mine ser ut etter behandlingen –> @pilotfrue

 

0 kommentarer

Siste innlegg