NY SESONG!

Yeeey! Endelig kan jeg fortelle dere at Ulrik og jeg er med i ny sesong av Bloggerne som starter på tv til høsten, allerede i august. Det var nemlig dette jeg hintet til i gårsdagens blogginnlegg. Dere som har fulgt meg dette halvåret hvor innspilligen har foregått har allerede skjønt det med tanke på at mikrofoen ofte kommer til syne på bilder og i storyes. Men ja, nå er det altså offentlig og jeg gleder meg veldig til alt vi skal dele på skjermen som jeg ikke har delt med dere her på bloggen. For ja, etter at Severin ble født har bloggen blitt nedprioritert. Det er ikke noe jeg er stolt over og ikke noe som skal fortsette, men det har bare blitt sånn på grunn av mangel på tid og overskudd. Når det er sagt så er jeg veldig glad for at jeg har prioritert å være med i Bloggerne, slik at dere får ta en enda større del av hverdagen til Ulrik og meg den første tiden som småbarnsforeldre enn hva dere har fått til nå..

Dette er faktisk vår fjerde sesong i Bloggerne og hele denne reisen har vært utrolig fin. Den begynte ganske spennende og har vært både trist og rørende. Det største og beste minnet av alle sesongene er selvfølgelig fødselen, men også hele den humpete veien vi hadde i prøveperioden som heldigvis endte godt. I denne sesongen byr vi på mer glede, et hektisk familieliv, reiser (Dubai), båtliv, fest og mye moro. Dere får rett og slett se en helt ny hverdag og to foreldre som ikke lenger har like god kontroll på ting som før. Hehe!

Skal du se på? Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg skikkelig til å se mer av livet til både Sofie og Linnéa som er de nye profilene i år. Jeg gleder meg også til å se igjen resten av Bloggerne-gjengen og til alt det nye de har å by på denne sesingen. For er det en ting som er sikkert så er det nettopp det.. Denne gjengen har MYE underholdende å by på 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg