NY HEADER!

Reklame// NA-KD

Endelig fikk jeg surret meg til å lage ny header! Eller, det var Ulrik som gjorde jobben. Jeg lekte meg bare litt foran kameraet før vi skulle hente Severin i barnehagen uviten om at dette faktisk skulle bli en header til bloggen min. Ulrik er som sagt fotografen bak alle bildene mine for tiden og gjør ganske mye etterarbeid for at lys, farger, produkter og ikke minst for at jeg skal komme best mulig frem.

I og med at jeg har fått en helt ny og røff look med dette korte håret så følte jeg at tiden var inne for en ny og røff look på bloggen også. Jeg er som sagt ikke positiv til å redigere for mye på bilder av meg selv, men føler at noen justeringer er innafor så lenge jeg er åpen om hva som faktisk gjøres. I dag har Ulrik fått friere tøyler enn vanlig da dette jo ikke er et vanlig bloggbilde, men faktisk designet på hele bloggen min. En header blir jo som et slags førsteinntrykk på en blogg og et førsteinntrykk vil jeg naturligvis pynte litt på sånn vi alle også gjør i virkeligheten. Hehe!

Ulrik har åpenlyst gjort mye med fargene, fjernet tusen småhår (ammehår) som stikker opp fra hodet mitt, tatt bort noen urenheter på haken min og fjernet et par linjer i pannen. Ellers er det bare meg dere ser. Men ja, ærlighet varer lengst.. For ordens skyld ser dere bildet mitt helt uredigert først her:

Og her ser dere headeren som er redigert:

(annonselenker NA-KD) Du finner forresten den superkule skinnjakken min HER & skinnbuksen min finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg