NY EPISODE MED NYTT COVER, NY JINGLE OG HØY PULS!

Ny episode av Jentesnakk er endelig ute og nå har vi som sagt poddet hos Moderne Media for aller første gang! I ukens episode snakker vi om Dubai-turen til Ulrik og meg, hvor jeg følte at jeg gikk personlig konkurs siden alt i Dubai var dyrere enn jeg hadde trodd. Jeg deler alle feriedetaljene som jeg ikke har blogget om, forteller om da jeg fikk altfor høy puls på Dubai mall og ikke minst om hva som skjedde da vi holdt på å miste flyet vårt hjem. En flytur det VIRKELIG var verdt å få med seg og det samme gjelder denne episoden. Håper du vil høre på oss HER

Det freshe nye coveret er laget av fotograf: Svetlana Kuzmina & stylist: @stylingbychristiane. Hva synes dere? Jentene og jeg er suuuperfornøyde og om mulig enda mer gira på poddingen nå enn før!

0 kommentarer

Siste innlegg