NY EPISODE, JULEGAVESHOPPING OG JENTESLADDER

Hei igjen fra hovedstaden. Jeg er i Oslo dag to sammen med Ulrik for møter, julegaveshopping og julelunsj med noen venninner. Eller, Ulrik var med i noen felles møter som vi hadde tidlig på dagen og vi gjorde unna litt handling til familie sammen før han dro hjem igjen. Men han kommer tilbake med Severin senere. Da skal vi nemlig på julemarked for første gang i år og det gleder jeg meg veldig til. Spesielt med tanke på at Severin er blitt så stor nå at han kommer til å ha masse glede av stemningen der. Julen handler jo aller mest om barna. Jeg har alltid vært klar over det, men det var først når jeg fikk et eget barn at jeg virkelig forstod det..

I skrivende stund sitter jeg og koser meg på Grand Hotell med en latte før jentene kommer. Jeg vil benytte anledningen til å minne dere på ukens podd. Har du hørt den nyeste episoden av Julianne & Ulrik – Uten filter? Hvis ikke kan du høre den på iTunes HER eller på Spotify HER. Vi er som sagt tilbake etter en uke med sykefravær og har mye på hjertet begge to!

Nei, nå er det lunsjtid og sladder på gang. Om jeg kjenner girlsa rett blir det litt bobbler på oss også. Jeg er i hvertfall in the mood for bubbles. Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg