NORGESOMMER I VENTE

Reklame Helenehagefroken.no

På en så grå og våt dag som dette drømmer jeg meg tilbake til påsketider hvor vi innviet denne fine plassen i solveggen her hjemme, men også frem i tid til sommeren. For selv om det er en kjip periode for mange må vi prøve å glede oss over at vi har den beste årstiden i vente, nemlig sommeren. I og med at det blir norgesommer på oss alle i år er det lurt å investere litt ekstra i uteplassen som vi definitivt får god nytte av i mange måneder fremover.

Ulrik og jeg er i full gang med å planlegge alt utendørs for sesongen og plassen bak huset hvor både Severin og vi voksne tilbringer mye tid har blitt en prioritering i år. Altså, HVOR fine er ikke disse nye utemøblene fra Roolf Living? Det er forresten bare Helenehagefroken.no som selger Roolf Living i Norge og møblene er ikke bare fine å se på, de er også superkomfortable og praktiske. Møblene kan blant annet stå ute året rundt, de tåler vann og de flyter! Om jeg ønsker meg et basseng, sa du? JA!

Vi har valgt å gå for to av disse stolene, to av disse solsengene og en av denne puffen til terassen bak huset. Den terassen vi bruker mest om morgenen og formiddagen når Severin er ute og leker i hagen. Vi forelsket oss helt i denne beige serien. Når det er sagt så var vi veldig usikker på fargevalget siden de grå variantene og den røde serien også er utrolig fin å se på! Dere må rett og slett bare sjekke ut alle kombinasjonene selv. Jeg kunne tenke meg.. ALT. Hehe!

Se mer inspirasjon til hus og hage på Helenehagefroken.no her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg