NOEN TANKER FØR HELGEN

Reklame// Meraki Studio

Jeg tenker på mensen. Jeg hadde glemt hvor vond den første dagen med mensen er, noe som er rart siden jeg har hatt de samme smertene i sååå mange år. Jeg må få hamstret inn noen brett med Naproxen igjen. Det hadde jeg alltid liggende før siden det er det eneste som virkelig hjelper.

Jeg tenker på pappapermen til Ulrik. Det er skikkelig uvant å ha ham hjemme så mye som han har vært hjemme de siste to månedene. Vi har kost oss masse sammen alle tre, men jeg tror likevel at vi begge (Ulrik og jeg) har godt av at han snart skal noen uker tilbake på jobb igjen. Vi er jo tross alt bare vant med et turnusforhold.

Jeg tenker på Ulrikke Lund. Hun er seriøst den kuleste bloggeren som har eksistert i Norge. Jeg savner bloggen hennes! Hvor ble hun av? Jeg kjøpte min første Louis Vuitton veske bare fordi hun hadde den samme. Jeg kjøpte også min første Chanel-veske på grunn av henne og typ ALT hun handlet/fikk sponset på Asos og Nelly av klær, sko og smykker. Hehe! Lett påvirkelig? Jeg? Oh, yes!

Apropos Chanel.. Jeg tenker på den nye Chanel-vesken min. Herregud, som jeg gleder meg til å ta den i bruk! Jeg vet bare ikke hvilken anledning som skal få være den første. Dessuten er jeg livredd for å få riper eller merker i den. I-landsproblem. I know. Men jeg har lovet meg selv og Ulrik å behandle den som en liten datter.

(sponset behandling) Jeg tenker på extensions. Min største avhengighet! Helt siden januar har jeg testet @marveloushairextensions på Meraki studio og må si at jeg er mektig imponert over kvaliteten av håret. Og som dere vet har jeg testet det aller meste som finnes på markedet av extensions fra jeg startet med keratinfester som 16-åring 🙂

Bildene i dette innlegget ble tatt på Meraki studio i går da jeg heiset opp festene og freshet opp hårfargen 🙂

Jeg tenker på utfordringen jeg fikk av plussmoren min i går. Hun har nemlig startet et prosjekt for seg selv som jeg anbefaler deg å sjekke ut her og ga meg en av hennes mange utfordringer. For ja, hun kjenner meg godt og vet hvordan jeg kan bidra til miljøet og hvilke krav som faktisk er realistiske å stille meg. Utfordringen jeg har fått er å kaste mindre mat. En utfordring jeg allerede tar på alvor her jeg sitter og gomler i meg restepizza fra i går.

Jeg tenker på puppene mine. De er naturligvis lengre og slappere enn hva de var før disse 10 månedene med amming og før hele graviditeten. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med puppene mine, men kan ikke si at jeg er det per i dag. Det jeg lurer på nå er hva jeg skal gjøre for å bli det. Skal jeg lære meg å akseptere “mammapuppene” for å være et godt forbilde? Eller skal jeg gjøre de endringene jeg uten tvil hadde gjort om jeg ikke måtte stå for de, og da bli stemplet som et dårlig forbilde?

Jeg tenker på ettårsdagen til Severin. Den må jeg begynne å planlegge snart! Jeg skal ikke ta heeelt av, men det blir nok et par (les: tusen) sponsa ballonger. Haha!

Jeg tenker på aupair. Herlighet, så mange som har fordommer mot denne type hjelp. Etter at jeg nevnte at jeg har vurdert aupair så klikket det serøst i innboksen min på Instagram. Det de fleste henger seg opp i er at jeg ikke trenger hjelp, og det er jeg helt enig i. Når det er sagt så trenger jeg strengt talt ikke vaskehjelp heller, men jeg foretrekker å ha det og tar meg derfor råd til det.

Jeg tenker på skattesmell. Både Ulrik og jeg får nemlig det i år. Han får betydelig mye mer i smell enn meg, men siden vi har felles økonomi så smeller det vel egentlig like mye hos oss begge.

Jeg tenker på feriepenger og på at alle feriepengene mine går med på å fylle opp tanken på båten i sommer. En full tank på båten sånn prisen er på foreksempel Kongen Marina i dag koster 25 000 kroner! Etter Ulrik sine beregninger kommer vi til å bruke et sted mellom 60 000 og 80 000 kroner i bensin i sommer. Det er jo helt sykt, spør du meg. Så ja, båten er virkelig en prioritering i denne familien.

Ønsker deg som leser en superduper helg!

0 kommentarer

Siste innlegg