NOEN KILO OPP

Etter enda en overnatting på sjøen er påsken virkelig over for denne gang. Herregud, som vi har hygget oss! Jeg føler liksom at vi har fått det beste av alt, spesielt med dette fantastiske solværet i hovedstaden nå på slutten av ferien. Jeg kjenner derfor at jeg er klar for hverdag og jobb igjen. Det skal bli godt å spise litt sunnere også. Både for huden min sin del, men også for å føle meg bedre i klærne mine. Jeg har nemlig gått opp noen kilo i påsken, noe som er helt naturlig med tanke på alt jeg har puttet i meg, og ikke minst et godt tegn på at jeg har hatt en fin ferie. Og nei, jeg angrer ikke et sekund på all kosen. Men de ekstra kiloene skal vekk igjen før bikinisesongen, og siden jeg ikke trener om dagen må jeg fokusere på kostholdet fremover.

Eller, Ulrik og jeg snakket faktisk om å begynne og trene igjen istad. Hehe! Standard samtale etter noen uker med høyt inntak av kalorier og lite bevegelse. Når det er sagt så er vi jo endel ute og triller om dagen. Severin krever minst en lang tur på formiddagen og helst en liten tur til på ettermiddagen/kvelden. Så ja, vi får jo beveget oss noe.

Nå skal jeg prøve å pakke ut resten av klærne våre fra fjellet og båten, før jeg skal besvare et par mailer og hoppe i seng. I morgen er det innspilling med Kaja og Desiree av Jentesnakk i Oslo og litt shopping til båten. Jeg skal vise dere bilder av interiøret i båten uken som kommer, tenkte jeg. Mange har spurt om ikke vi kan ha en omvisning. Den begynner å bli skikkelig fin og hjemmekoselig, derfor tror jeg at tiden er inne for å ønske dere velkommen inn på et aldri så lite besøk.

0 kommentarer

Siste innlegg