NOEN AV MINE I-LANDSPROBLEMER

..Jeg er så lei av å bli misbrukt kommersielt av andre bedrifter som tar seg til rette ved å dele bilder de ikke har lov til å dele av meg og mine nærmeste i egne sosiale medier for å selge produkter som jeg og vi ikke har gått med på å fronte. Akkurat nå har jeg en sak på gang hvor nok en butikk har brutt åndsverkloven i forhold til meg og min merkevare.

..Jeg prøver å være flink til å spise sunt og jobber virkelig hardt med å holde meg unna søtsaker i hverdagen, mens Ulrik starter uken med å bake kanelboller her hjemme. Altså, det er jo det jeg er svakest for i heeeele verden. Tulling ass <3

..Jeg irriterer meg så sykt over seriøse bedrifter som bruker mange dager på å svare på henvendelser som det står at de har sett. Nå har jeg blant annet ventet i en uke på et svar jeg er helt avhengig av å få for å gå videre med noe viktig. I tillegg er det et par andre henvendelser som burde ha blitt besvart i løpet av forrige uke. Slike henvendelser hadde i hvertfall blitt raskt besvart om det var jeg som var sjefen i bedriften. Skjerpings!

..Jeg skjønner ikke hva det feiler folk med handlevognen full av varer på matvarebutikken som ikke lar andre folk med få varer slippe forbi dem i køen. Jeg slipper alltid personer med betydelig mindre varer enn meg selv forbi meg i køen og da mener jeg ALLTID. Mens jeg opplever stadig det motsatte når det er jeg som står der med melk og brød i hånden og han eller hun foran meg skal handle for hele uken.

..Jeg orker ikke mer mas om at jeg legger ut mye reklame i sosiale medier. Er det så vanskelig å forstå at en blogg som det er helt gratis å lese må hente inntekter et eller annet sted for å drive? Ville du heller betalt penger for å lese bloggen min? Ikke for å være frekk, men jeg tror ikke det. Jeg ville i hvertfall ikke betalt penger for å lese andre blogger og synes det er helt greit å skrolle meg forbi de reklamene som eventuelt ikke interesserer meg.

..Jeg synes ikke det er stas å bli tagget i hundretusen konkurranser/giveaways på Instagram i uken. Tagg heller noen som virkelig vil vinne, og ikke minst noen som fortjener å vinne. Jeg som blogger får mer enn nok gratis av sponsede produkter og tjenester gjennom jobben min.

Over og ut fra Vollen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg