NEW IN: NELLY

Reklame Nelly

God mandag, folkens! Jeg har lyst til å starte denne uken med å vise dere mine siste innkjøp fra Nelly i ekte fjortisstil. Hehe! Neida, men jeg vet at det er kulere å se plaggene på meg enn bare disse kollasjene mine som jeg er blitt så glad i. Når det er sagt så virker det som om mange liker kollasjer også, så jeg går for en god miks fremover og må ærlig innrømme at det fortsatt er gøy med selfies selv om jeg er 30.

Omg! Har dere forresten sett det nye sommerkonseptet til Nelly som Bianca Ingrosso fronter? Hvis ikke bør du sjekke det ut her! Min favorittkjole er definitivt denne.

⎟ Hatt HER⎟ Topp HER ⎟ Shorts HER

⎟ Bluse HER Jeans HER

Sett HER

Sett HER

Kjole HER

Sett HER

Sko HER

 

20% RABATT PÅ KJOLER HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg