NEW IN: INTERIØR

Reklame | moblia.no

Det første jeg vil vise dere er dette Halvor Bakke heltrebrettet med lysestaker. Lysestakene fikk jeg av mamma her om dagen. De er fra Skogsberg & smart og kan visst også brukes som vaser eller bare stå til pynt på hyllen. Nå om vinteren bruker jeg de på bordet med store telys i fordi de gir så koselig og varmt lys. Brettet er fra moblia.no og du finner det her. Jeg bruker det både til pynt som dette, men også til servering når jeg har gjester. Det er foreksempel veldig hyggelig å bruke slike brett når jeg danderer litt ekstra hyggelige frokostbord.

Det andre jeg vil vise dere er dette nydelige pleddet og disse freshe putene som også er fra moblia.no. Som dere ser under er jeg blitt veldig glad i kombinasjonen av det mørke sorte og brune sammen med blåtoner og gultoner. Stolen er forresten fra Unoliving.

Det tredje og siste jeg vil vise dere i dag er denne kule vasen som også er kjøpt på moblia.no. Akkurat nå står vasen i vinduskarmen på gjesterommet vårt med en falsk eucalyptus i. Det er rart at en så liten detalj kan gjøre så mye med stemningen i rommet. De selger forresten også både falske grener og andre planter på moblia.no. Jeg anbefaler å ta en titt på alt de har av interiør. Jeg har funnet flere av årets julegaver der som blant annet duftlys, duftpinner, boller, glass og servise.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg