NEW IN: ELLOS MOTE

Reklame// Ellos

Hei og god 1. april! Tenk, nå er våren her.. Det er så deilig å tenke på at jeg har nesten ikke ord. Enda deiligere er det å vite at sommeren nærmer seg og at vi trygt kan pakke bort vintertøyet. Jeg vet ikke med deg, men for meg hjelper det stort på motivasjonen å fylle garderoben med vårnyheter om dagen og derfor vil jeg vise dere noen nyheter fra Ellos mote og samtidig dele en hyggelig rabattkode med dere:

–> Med rabattkoden 415444 får du 33% rabatt på den dyreste varen i handlekurven på ordinære priser (også på eksterne varemerker) + 5% ekstra rabatt på alle nedsatte priser. Rabattkoden er gyldig til og med 30/4. P.s. Dette er IKKE en aprilsnarr!

Her har jeg satt sammen tre vårlige antrekk for dere som jeg håper inspirerer! Åh, det er så herlig med litt blomster og farger igjen. Er du ikke enig? 😀

1. Bluse HER Bukse HER
2. Bluse HER Bukse HER
3. Bluse HER Bukse HER
1. Kjole HER 2. Kjole HER
Kjolene over er forresten veldig kule sammen med støvletter og gjerne med overknee boots. Klikk HER for flere vårnyheter fra Ellos mote!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg