NÅ KAN JULEN BARE KOMME..

Reklame// Meraki

Hei dere! Nå er det ikke mange dagene igjen til jul og det er helt greit for min del siden jeg har vært hos Meraki og blitt fresh på håret igjen. Hehe! Litt spøk og litt alvor, for jeg var faktisk stresset for at jeg ikke skulle rekke å heise festene mine før jul fordi det har vært så mye sykdom her i heimen. Siden sist har Severin hatt feber og Ulrik fått omgangssyken. Så ja, det er ikke uten grunn at vi måtte avlyse ukens podd. Denne familien her har mildt sagt fått gjennomgå de siste ukene. Julianne & Ulrik – Uten filter kommer derfor sterkere tilbake etter jul, men nok om det og tilbake til noe gøy.. Extensions!

FØRBILDE UTEN EXTENSIONS:

ETTERBILDE MED @MARVELOUSHAIREXTENSIONS:

P.s. Hårpynten er en “Julianne scrunchie” fra @bemarvelous.no. Jeg legger ved et bilde av alle de fine Julianne scrunchiene her. Det er forresten sykt stas at disse har blitt oppkalt etter meg! Altså, hvor fine er de ikke? Jeg går ofte med håret i strikk, noe frisøren min tydeligvis har lagt til merke og da er det jo ekstra gøy å slenge denne i håret! Jeg har to her hjemme som kommer til å bli flittig brukt i julen i tillegg til de to nye hårbøylene jeg kjøpte med meg fra @bemarvelous.no. Foreløpig får man bare kjøpt produktene i salongen, men på nyåret åpner de endelig en nettbutikk! Jeg skal holde dere oppdatert <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg