NÅ FÅR DU 25% RABATT PÅ DANIEL WELLINGTON!

Reklame | Daniel Wellington

Hei dere! Her kommer enda et godt julegavetips til han eller henne.. Eller kanskje du bare vil unne deg noe ekstra fint nå i festsesongen? Jeg er i hvertfall superfornøyd med dette gavesettet fra Daniel Wellington og bare elsker kombinasjonen av klokken og armbåndet sammen på håndleddet. Når jeg bruker klokken og armbåndet sammen som dette føler jeg meg rett og slett litt ekstra fin ♥

Jeg vet ikke med dere, men jeg foretrekker gull og glitter i denne sesongen. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg pyntet meg som dette hver eneste dag i desember. Hehe!

Hvem vil vel ikke ha denne nydelige boksen under treet i år?  Jeg kjenner ingen som ikke hadde blitt glad for en ny Daniel Wellington klokke til jul og merker at de elegante armbåndene deres er mer populære enn noen gang. Derfor er disse gavesettene helt perfekte!

TILBUD: Med rabattkoden “PILOTFRUE ” får du 15% rabatt på alt fra www.danielwellington.com

P.s. På www.danielwellington.com har de allerede et juletilbud gående som gir deg 10% rabatt på gavesettene som de også pakker inn gratis for deg . Du kan bruke gavekoden fra meg til dere oppå dette tilbudet. Det betyr at du får hele 25% rabatt om du handler raskt ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg