NÅ ER DET VIKTIGSTE PÅ PLASS

Herreguuud, nå er er julen i hus! Eller i hvertfall det viktigste som i mine øyne er selveste juletreet. I år har vi gått for et ekte tre på nesten tre og en halv meter siden det er såpass høyt under taket i stuen vår. Vi har ikke kommet så langt med pyntingen ellers ennå, men vi har planer om å få alt ferdig denne helgen. Neste uke kommer foreldrene til Ulrik på besøk som skal være her sammen med oss for å feire vår første jul med Severin og vår første jul i nytt hus, og planene er mange før den tid så nå må vi raske på.. Åååå, dette blir så stas!

I og med at vi har flyttet siden forrige jul så har vi dessverre klart å ødelegge og miste endel julepynt i pakkingen. Derfor skal vi en tur på Sandvika storsenter nå for å kjøpe inn julelys og flere julekuler til treet blant annet. Jeg har også flere julegaver igjen å kjøpe, og aner ikke hva jeg skal finne på til Ulrik i bursdagsgave. Noen forslag? Han har jo bursdag på nyttårsaften så det er like vanskelig hvert år siden jeg må finne på begge gavene på likt. Eller, jeg kunne vært tidligere ute, men det skjer jo aldri. Julegaven hans er heldigvis i boks og den vet jeg treffer godt!

Nei, nå roper Ulrik på meg her. Sandvika neste! Jeg gleder meg til å vise dere treet ferdig pyntet ♥

0 kommentarer

Siste innlegg