MISFORSTÅELSER, NY EPISODE, BURSDAGSPLANLEGGING OG LOVE ISLAND

Jeg har vært så frem og tilbake i dag på om jeg skal publisere et innlegg om en person som jeg med god grunn er dritt lei av eller ikke. Som oftest tar jeg avstand fra “drama” i bloggbransjen fordi jeg ikke gidder å bruke tiden min på negativitet. Det er likevel vanskelig å la alt sladder og alle usannheter ligge, selv om det ikke fortjener min oppmerksomhet. Ja, jeg er heldigvis blitt ganske harhudet etter mine snart 6 år som blogger fordi jeg har vært i mange stormer. Men det betyr ikke at jeg aldri blir sint eller aldri blir lei meg av det jeg hører og av det jeg leser om meg selv lenger. Det å bli misforstått som person vil jeg nok alltid føle ubehagelig.

Ved de fleste tilfeller som jeg føler meg urettferdig tolket holder det heldigvis å skrive uten å dele. Skriving i seg selv er jo en slags form for terapi. Men denne gangen merker jeg at jeg må si ifra. Denne gangen vil jeg forklare meg ordentlig og derfor muntlig uten rom for misforståelser. Jeg skal dele det jeg har på hjertet i neste podkast sammen med Ulrik. Han mener mye om dette selv.. Har du forresten hørt episoden som ble sluppet i dag? Hvis ikke kan du høre den på iTunes her eller på Spotify her.

Ellers har jeg hatt en helt grei og veldig rolig dag som startet med to gode timer søvn etter at jeg leverte Severin i barnehagen. Nettene her hjemme er som sagt ikke noe å skryte av, noe som naturligvis sliter meg helt ut og derfor må jeg være en snill sjef for meg selv på jobb om dagen. Hehe!

Arbeidsdagen har også bestått av et møte angående gulv med en nydelig jente som jeg kjenner fra gamle dager. Vi skal nemlig pusse opp soverommet vårt og legging av nytt gulv har definitivt førsteprioritet.. I tillegg har det gått noen timer til planleggingen av Ulriks 40-årslag denne onsdagen. Festen er jo allerede på lørdag og jo nærere vi kommer selve dagen, jo mer finner jeg ut at vi mangler. Eller, mangler og mangler.. Ønsker er vel et mer passende ord. Gled dere til å se bilder!

Nå skal jeg ta meg en løpetur på tredemøllen selv om det ikke frister i det hele tatt. Legger til at dette blir dagens andre økt. Ja, det er lov å skryte litt av sine egne prestasjoner. Jeg må både skryte av meg selv og belønne meg selv for å holde motivasjonen til trening oppe nå som jeg er underernært på søvn. Dagens belønning er en digg banansmoothie med peanøttsmør som jeg så på Caroline Berg Eriksen sin blogg. Den skal nytes til ny epsiode av Love Island. Fy søren, så bra miks av deltakere i år og herregud, som de byr på seg selv! Følger du med på denne sesongen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg