MINNER OM RABATTKODE PÅ ELLOS HOME!

Reklame// Ellos

Hei til alle mine interiørglade lesere! Er det bare jeg som lengter til sengen så fort jeg står opp nå om dagen? Det er så mørkt ute og selv om det ikke er masse snø og bitende kulde så er det likevel mange grå og våte dager på denne årstiden, noe jeg ikke finner spesielt motiverende. Åh, som jeg lengter til våren og sommeren!

I og med at det er en stund igjen til været blir varmere så bruker jeg mest mulig tid innendørs og derfor elsker jeg å gjøre det litt ekstra fint i hjemmet, spesielt på soverommet.. Jeg vil derfor minne om at dere får hele 30% rabatt på den dyreste varen i handlekurven på Ellos med rabattkoden: 415414. Tilbudet gjelder ordninære varer + at du får 5% ekstra rabatt på salg og produkter som er merket med kampanjepris ved bruk av samme rabattkode! Rabattkoden er kun gyldig til og med 31. januar, så vær rask!

Jeg har satt sammen noen kollasjer til inspirasjon fra mitt eget soverom under som jeg håper at dere vil like. Ellers vil jeg også tipse dere om å ta en ekstra titt på Ellos Home her!

Sengeteppe HER// Grønn pute i lin HER// Hvit pute halvlin HER//

Sengesett hvit HER// Sengetøy kremhvit HER// Sengekappe HER// Laken HER// Putetrekk i grå fløyel HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg