MINIFERIE BOOKET

Hei dere! Jeg vet jeg sa at vi bare skulle være i Norge/feriere der båten tar oss nå som båtsesongen har startet, og heller reise utenlands til høsten eller vinteren igjen. Mest fordi vi har lyst til å nyte livet til sjøs så mye vi kan siden sesongen er noe begrenset i Norge, men også fordi vi ikke har samvittighet eller økonomi til å finne på alt annet i år som vi har investert i ny båt. Men siden temperaturen her til lands ikke akkurat er til å skryte av om dagen ble vi fristet til å dra på en liten reise. Dessuten er det veldig deilig for meg som blogger med litt nye impulser. Jag kaller det for en miniferie, selv om det selvfølgelig blir litt jobbing for meg som prøver å bruke tiden godt nå som Ulrik har pappaperm.

For ja, nå har vi altså booket en tur fra lørdag-onsdag og destinasjonen er KROATIA, nærmere bestemt Dubrovnik. Har du vært der før? Jeg har vært i Kroatia en gang før med familien min noen år før jeg møtte Ulrik. Avsporing delux, men det er så rart å tenke på at jeg hadde et liv før Ulrik. Jeg snakket med frisøren min om det samme her om dagen. De hadde nemlig oss begge som kunder i den tidligere salongen hun jobbet før Ulrik og jeg i det hele tatt hadde møttes for første gang. Det er hva jeg kaller for en funfact. Hehe!

Tilbake til poenget.. Familien min og jeg var på Hvar og der var det helt sinnsykt fint, husker jeg. Men det er som dere skjønner lenge siden og jeg er ikke kjent i det hele tatt. Kom gjerne med noen bildevennlige tips til restauranter eller ting vi bør oppleve disse dagene. Vi har noe på programmet allerede, men det er alltid kjekt med personlige anbefalinger fra dere lesere som jeg stoler på. Jeg kan nåes på DM –> @pilotfrue

0 kommentarer

Siste innlegg