MINE UPOPULÆRE MENINGER

Reklame// Nelly

Jeg synes det er skikkelig teit å drikke brus med sukker når det finnes så mange sukkerfrie bruser som er sååå gode. Ikke misforstå, jeg ELSKER å spise sukker i form av godteri, kaker og diverse, men jeg synes ikke det er verdt kaloriene det gir når jeg drikker brus.

Apropos drikke.. Jeg er ikke glad i te, men jeg prøver hele tiden å bli glad i det. Ulrik elsker te og drikker heller te enn kaffe, mens jeg er motsatt. De få gangene i året jeg drikker te drikker jeg chai latte. Det er godt.

Jeg er ikke fan av katter fordi jeg synes de er så uforutsigbare. Da jeg var liten elsket jeg katter og egentlig alle dyr. Nå er jeg et hundemenneske og bryr meg fortsatt om alle slags dyr (minus innsekter og flaggermus), men ikke nok til å være vegetarianer.

Apropos vegetarianere/veganere.. Jeg kan ikke forstå hvordan folk klarer å være vegetarianere og spesielt ikke veganere. Det hender jeg bestiller eller lager vegetarmat og jeg synes faktisk alt av den vegetarmaten jeg har spist har vært smakfull og god, men jeg hadde ikke klart meg helt uten kjøtt og spesielt ikke uten egg. Her i huset går det endel karbonadedeig, skinke og kylling i løpet av uken. Og egg.. Det spiser jeg seriøst hver dag!

Jeg hater billig dopapir og billig tørkepapir. Det er ubehagelig på alle måter og det ser så kjipt ut at jeg blir i dårlig humør av det. I tillegg er jeg sikker på at det er for folk med ekstra god tålmodighet med tanke på at det er så tynt og vanskelig å håndtere uten å rive det opp.

Jeg synes hoftene til Sophie Elise er fine og jeg står for det. Jeg tror det er veldig mange som synes det samme, men at de aller fleste ikke tør å si det høyt. Jeg synes også hoftene til hele Kardashian-gjengen er fine. Det betyr ikke at jeg er usikker på meg selv eller at jeg har tenkt til å legge meg under kniven, bare så det er sagt.

Jeg hater å se sport på TV. Fotball, håndball, ski og you name it. Sport på TV er ikke noe for meg.

Jeg synes at alt ved IKEA er trist. Når det er sagt så har vi en IKEA-garderobe som vi er fornøyde med her hjemme, men jeg ville ikke valgt IKEA generelt fremfor noe annet hvis jeg hadde valget.

Jeg skulle ønske det var lov å markedsføre alkohol og hadde virkelig kost meg med personlige vinanmeldelser fra andre bloggere. Tenk så gøy med “ukens vin” eller “ukens drink” som en fast spalte på bloggen 😀

Jeg har skikkelig lyst til å reise til Dubai igjen.. Jepp, jeg har ikke mistet lysten på å reise og kose meg i Dubai eller noen andre steder i verden selv om det skjer forferdelige ting bak fasaden. Jeg vil bare nyte livet så lenge jeg kan og oppleve så mye som mulig spennende og hyggelig sammen med familien min.

Du finner den superfine kjolen min HER.

💘

–> Har du forresten rukket å få med deg salget på Nelly?

Hvis ikke bør du sjekke det ut her! <–

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg