MINE TRE FAVORITTMASKER I EN PAKKE!

Reklame// May Beauty

Det gjør meg stolt å fortelle at jeg har blitt ambassadør for May Beauty fordi jeg virkelig elsker produktene deres og fordi jeg bruker de såpass ofte. Dere som følger meg fast vet at jeg er ganske nøye med ansiktet mitt og at jeg har gode rutiner på badet. I dag vil jeg vise dere mine tre favorittmasker som jeg er blitt helt avhengig av fordi de holder ansiktet mitt rent og fresht hele året. Ja, til og med nå om vinteren hvor huden lett kan bli tørr og blass..

Jeg har nemlig satt sammen mine tre favorittmasker i en ansiktspakke til dere siden de virker helt fantastisk sammen, og fordi du trenger alle tre for å unngå urenheter og for å bevare et friskt ansikt når de forskjellige problemene oppstår i de ulike årstidene her i landet.

Den førse masken jeg vil vise dere er Face Gel.

Denne masken skal masseres inn i huden til du ser døde hudceller rulle av.

På bildet under kan du faktisk se den døde huden som faller av med en gang ved påføring, og resultatet er virkelig bra. Jeg skal innrømme at jeg ble overrasket over hvor effektiv Face Gel var allerede ved første bruk, mens nå som jeg har brukt denne masken over såpass lang tid er jeg blitt litt bortskjemt og vant til å ha produktet tilgjengelig hele tiden. Face Gel kan forresten brukes så ofte du ønsker.

I hele år har jeg faktisk brukt den hver eneste kveld før jeg legger meg som sminkefjerner. Behandlingen tar bare noen sekunder og er virkelig en behagelig avslutning på dagen. I tillegg setter jeg pris på den rene og glatte huden jeg da våkner opp til dagen etter. Det gjør alt så mye lettere når jeg skal sminke meg.

Den andre masken jeg vil vise dere er Face Mask.

Det gjør litt vondt å dra av masken, men det er bare fordi den drar med seg alt smuss og skitt fra porene dine. Jeg liker å si at det gjør vondt på en deilig måte siden jeg føler meg så utrolig bra etterpå.

Du kan velge å bruke masken i hele ansiktet slik jeg har gjort her eller bare i problemområdene som for de fleste er rundt nesepartiet, på haken og i pannen. Jeg sliter mest med urenheter på haken og sorte prikker på nesen. Derfor har Face Mask blitt en redning for meg i hverdagen.

Her ser dere hva masken har dratt av! Ekkelt, ikke sant?

The Incredible Face Mask suger ut talg og drar også ut hudormene! Det kan man også se i masken!

Den tredje og siste masken jeg vil vise dere er Pore Mask.

Pore Mask er en leirmaske som påføres med fingrene eller med pensel. Denne masken kan brukes oftere enn en gang i uken fordi den gir fuktighet, noe vi aldri får nok av.

Masken skal tørke i ca. 30 minutter og vaskes av med lunket vann eller en fuktig klut.

Pore masken gjør porene mindre synlig etter kun en behandling og hjelper meg med urenhetene og talg som dukker opp hormonelt og de urenhetene jeg har skyld i selv etter dårlig kosthold eller slurving med rutinene. Jeg digger å bruke denne masken før jeg skal fikse meg foreksempel, og bruker den gjerne før fest fordi den gjør huden skikkelig myk.

Jeg elsker som sagt disse ansiktsmaskene, men også resten av de andre produktene fra May Beauty og er spesielt glad for at de inneholder naturlige ingredienser som ikke er testet på dyr, dette gjør at jeg føler meg trygg å bruke produktene. Jeg er også glad at de kan brukes når man ammer (og under graviditeten).

Produktene jobber sammen og man ser resultat etter første behandlingen. Ved regelmessig bruk beholder man et rent og friskt ansikt hele året.

Har du også lyst å friske opp ansiktet ditt i vinter og gå våren i møte med en glattere og renere hud? Hvis du vil teste denne ansiktspakken har jeg fått lov til å gi dere en spesiell kode som gir dere 30% rabatt på alle produktene fra May Beauty!

Bruk gavekoden:

ANSIKTSPAKKE30

eller kjøp ved å trykke på linken HER.

P.s. Vær rask! Gavekoden gjelder kun for en begrenset periode.

0 kommentarer

Siste innlegg