MINE “MUST HAVES” I EN JULEPAKKE!

Reklame// MayBeauty

Hei igjen. Før jeg tar kvelden vil jeg bare minne dere at man fortsatt kan kjøpe denne Julepakken fra MayBeauty som jeg har satt sammen til dere! Jeg er som dere vet ganske nøye med hudpleierutiner, ikke minst nå om vinteren hvor huden min fort blir både tørr og blass. Derfor er det vel kjekt at vi har samlet alle mine “must haves” i en julepakke?

Produktene virker sammen for å fjerne hudormer, for å fjerne død hud, for å suge ut talg og for å gi deg ren og glatt hud. Vanligvis må du nemlig kjøpe disse produktene hver for seg..

Julepakken inneholder:

♥ Face masks – forebygger akne, fjerner hudormer, suger ut talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. Påføres med pensel, skal tørke ca. 30 min og dras av forsiktig.

♥ Pore Strips – renser porene dine ordentlig. Skal settes på nesen. Vent i 30-40 minutter og dra av stripen og se hvor mye skitt den drar med seg.

♥ Pore masks – fjerner porene og suger ut talg og sebum fra huden. Skal påføres med fingrene eller med pensel og tørke ca. 30 min.

♥ Bio Face Masks – en såkalt Sheet Mask. Dette er virkelig den beste måten å tilføre fuktighet til huden din. Den forebygger mot rynker og andre aldringstegn i ansiktet. Dra av det ytterste laget, plassere masken på ansiktet ditt og dra av det ytterste laget igjen. Masken har nemlig tre lag og det er bare laget i midten du skal bruke.

♥ Luxuriøs pensel

Jeg føler meg virkelig fresh og fri fra sorte prikker etter at jeg har tatt disse og er like overrasket hver gang jeg ser alt “skitt” de har dratt med seg. De gir deg et ekstremt godt resultat og jeg er sikker på at du vil bli fornøyd med den fantastiske huden de etterlater seg.

Nå før jul får dere hele 40% rabatt på Julepakken med koden: PILOTFRUE-JULEPAKKE. Kjøp HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg