MINE KJÆRE VENNER

Reklame// NA-KD

Hei mine kjære venner! Håper dere har hatt en mye bedre dag enn meg. Jeg har lagt rett ut på sofaen med øreverk og med en generelt dårlig form denne tirsdagen og det er ikke noe stas når jeg har tusen ting på to do-listen min som haster og naturligvis stresser meg. Det er ikke meningen å syte, men fy søren så vondt det er med øreverk! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde det, men jeg kan huske at jeg var mye plaget av øreverk som liten jente og det var helt forferdelig. Fingers crossed for at Severin slipper å slite med det! Når det gjelder meg og formen min i dag så får jeg vel bare skylde meg selv for at jeg ignorerte kroppen min i går, da den ga meg tydelige signaler om å ta det litt med ro. Uken startet nemlig med en verkende kropp og med tabletter til frokost, lunsj, middag og kvelds for å holde meg gående. Jeg burde selvfølgelig holdt sengen, eller i det minste holdt meg hjemme og inne.

Forresten.. Synes du det er rart at jeg kaller deg for en venn? Det er mulig at dette høres litt kleint ut, men jeg mener det når jeg sier at jeg ser på deg som klikker deg inn her og som støtter meg som en venn. Det håper jeg at du føler og ikke minst så håper jeg at du kjenner deg verdsatt av meg. Jeg er kanskje ikke så flink til å vise det alltid, men jeg er virkelig glad for at det er så mange som følger med meg i hverdagen. Det er deres skyld at jeg fortsatt ligger høyt på topplisten etter snart 6 år (til sommeren) som blogger. Og ja, jeg bryr meg om den listen. Noe annet ville vært løgn. I starten så jeg bare tall, mens i dag tenker jeg ofte og mye over at alle tallene er personer. Ekte personer <3

Personer som jeg deler mange av mine innerste tanker med og personer som jeg er glad i. Det er rart å si det, men jeg hadde ikke vært like åpen og ærlig med en vilt fremmed person som jeg foreksempel møtte på butikken, som jeg er her inne blant “mine kjente”. Når jeg møter en som forteller meg at h*n leser bloggen min så føler jeg med en gang at vi er litt nære og det merker jeg ofte at dere som møter meg føler også. Vi trenger ikke å være enige i alt eller stå for alle de samme meningene selv om vi er venner, men vi har likevel et slags bånd gjennom mange år eller gjennom den tiden som jeg har fått lov til å skrive til deg i mine sosiale medier, og du har fått lov til å respondere enten ved å skrive tilbake til meg eller ved å ta et valg om å fortsette å lese.

Nå skal jeg se ferdig den viktige debatten på NRK som aaalle og til og med svigermor snakker om denne uken, før jeg skal kose meg med Love Island, lage content til et IG samarbeid som skal publiseres i morgen og sååå legge meg. Vi snakkes! P.s. Husk at ukens episode av Julianne & Ulrik – Uten filter kommer ut i morgen tidlig. Koselig om du vil høre på den på vei til jobb, skole eller hva du enn skal 😀

(annonselenke) Du finner forresten genseren min HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg