MINE JULEGAVETIPS

Reklame | Coolstuff, Norli, Snowroller, Loco, Luxushair & Pictureit

God lørdag, folkens! I dag har jeg samlet mine aller beste julegavetips for 2018.. Håper du blir inspirert og at jeg kan være til hjelp nå som julen virkelig nærmer seg..

Altså, HVOR kul er ikke denne skidressen? Jeg digger den og derfor vil jeg trekke frem dressen som en av årets kuleste julegaver!

Snowroller er forresten et norsk varemerke med retro skidresser som passer perfekt til slalåmbakken, afterski eller bare ute i snøen. Årets kolleksjon består av fire skidresser i ulike farger som er inspirert av 70- og 80-tallet med ulike detaljer, som vaffeldesign på skuldrene og en stor beltespenne i midjen. Dressene fås i størrelsene XS-XL og de er vind- og vannavstøtende, har snølås og er designet for å passe utenpå slalåmstøvelen.

Med rabattkoden: “pilotfrue10” får du 10% avslag og gratis frakt på valgfri dress frem til 10. desember!

Jeg anbefaler å sjekke de ut på Instagram her

Har du lyst til å gi bort en nyttig gave eller kanskje en morsom gave? På Coolstuff.no finner du seriøst noe til alle du kjenner og ikke minst noe til alle anlendinger. Jeg vil trekke frem denne sporingsbrikken som en genial gave til hun eller han som surrer bort alt (les: som meg med min ammetåke). Hehe! Brikken tåler vann og kan foreksempel festes på nøklene dine, vesken din eller på noe annet personen ofte leter etter.

Jeg vet ikke med dere, men det jeg alltid sliter mest med er å finne julegaver til gutter og menn i familien. På Coolstuff.no har de samlet masse gode forslag under “julegave til han” her som du absolutt bør sjekke ut. Jeg smiler bredt når jeg tenker på de julegavene jeg har bestilt herfra i år 🙂

Du kan følge Coolstuff på Facebook her for enda flere kule ideer!

Har du hørt om Loco? De har 24 butikker spredt utover landet i tillegg til nettbutikken Loco.no, som jeg ofte bestiller fra. Det som er så kjekt med Loco er at de er opptil 60% rimeligere enn konkurrentene deres. De har prisgaranti i alle fysiske butikker hvor man får igjen mellomlegget hvis man finner produktet billigere et annet sted. DET er bare helt rått etter min mening!

Loco selger ekte merkevarer og tilbyr kjente merkevarer som The Balm, Redken, Dermalogica, Maybelline og mange mange flere til latterlig lave priser 🙂

Dette er virkelig gavebutikken nummer 1 hvor du finner perfekte julegver til alle i familien. For ikke å snakke om julekalender.. Mangler du noen gaver til kalenderen i år? Ta deg en titt her. De har varer fra 5 kroner!

Her er mine favoritter på Loco som jeg har plukket til årets julegaver og her er bestselgerne deres.  P.s. Med rabattkoden PILOTFRUE20 fpr du 20% på alt i nettbutikken (gjelder ikke på tilbudsvarer).

Som dere vet bruker jeg extensions og elsker Luxushair! Grunnen til at jeg liker håret deres så godt er fordi det er av spesielt god kvalitet, fordi jeg kan velge blant over 40 farger og fordi det er ekstra tykt. I hårpakkene til Luxushair får du nemlig mye mer hår enn hva andre leverandører selger til samme og faktisk dyrere pris.

Med rabattkoden: LH15 får du 15% på Luxushair i en begrenset periode, så vær rask! Jeg anbefaler virkelig denne ponytailen, denne varmesprayen og denne hårbørsten som tre av de beste julegavene du kan kjøpe til henne i år. P.s. Dersom du er usikker på fargevalg kan du sende en mail til [email protected] med et tydelig bilde av håret til personen bestiller til 🙂

www.luxushair.com har forresten alltid fri frakt over 499,-, rask levering og kvalitetsgaranti. Nå er det også SALG på en rekke produkter. Blant annet: Clip On 60 cm 240 gram nå kun 1999,-  Tapehair 30 biter 50 cm kun 1299,- NYHET: 35 cm perfekt for volum. Clip On, Tape og Keratinhår. Pris fra kun 499,-

Følg Luxushair på Facebook her for flere gode tilbud i desember!

Har du hørt om pictureit.no? Her finner du virkelig julegaver til de du er glad i som posters, rammer, klokker, armbånd, smykker og mer. Jeg anbefaler å ta en titt på familieposterne her. Det er sååå mange koselige og ikke minst fine tekster til alle i familien. Ulrik og jeg falt selvfølgelig for “mamma”, “pappa” og navneposteren med S for Severin.

Med rabattkoden: pilotfrue 20 får du hele 20% rabatt på pictureit.no. Men vær rask.. Utvalget er meget populært!

Jeg vet at mange sliter med hva de skal gi i gaver til bonusfamilie, svigers, besteforeldre, tanter og onkler. På pictureit.no finner du de gavene som er vanskelige å finne, og ikke minst de gavene som vi faktisk setter pris på å få.

Jeg vil også gi pictureit et STORT PLUSS for kategorien “likekjønnede par” her 🙂

norli.no eller i butikkene til Nordli finner du gaver til både voksne og barn. Jeg var selv i butikken på Trekanten kjøpesenter tidligere denne uken og handlet aktivitetsbøker, malebøker, perler, purslespill, refleks og noen andre småting til tanteungen min på 4 år.

Jeg handlet også noen førjulsgaver til oss her hjemme som Monopol, Yatzy og Kinasjakk for at vi skal koble av fra skjermen litt sammen med familien før jul. Brettspill er virkelig en fin aktivitet for nettopp det og faktisk en tipp topp julegave til både store og små. Jeg anbefaler deg å ta en titt på familiespill her for inspirasjon til masse hyggelige og morsomme julegaver 🙂

Norli har forresten 134 bokhandler over hele landet og en splitter ny nettbutikk som du kan besøke her!

Ellers vil jeg også bare tipse om at Norli har julekort fra paperchase! Jeg kjøpte to stykk selv som jeg synes var supersøte! Paperchase er forresten Storbritanias største merke innen notatbøker, penner, kort og brevpakker som du nå kan få kjøpt i alle Norli sine butikker 🙂

Lykke til med julegavene og kos deg masse nå i førjulstiden ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg