MINE HUDPLEIERUTINER I EN PAKKE!

Reklame// MayBeauty

Hei dere! I samarbeid med MayBeauty har jeg fått lov til å sette sammen en helt fantastisk julepakke til dere med alle mine favorittprodukter til ansiktet. Jeg er som dere vet ganske nøye med hudpleierutiner og setter derfor av litt ekstra tid en dag i uken til mine favorittmasker. Ikke minst nå om vinteren hvor huden min fort blir både tørr og blass.

Jeg passer på å alltid ha de forskjellige maskene fra MayBeauty liggende for å dekke de ulike behovene jeg får gjennom året. For huden min har jo forskjellige problemer og områder som trenger pleie til forskjellige årstider, så det holder naturligvis ikke med bare en av maskene året rundt. Derfor er det vel kjekt at vi har samlet alle mine “must haves” i en pakke som virker sammen for å fjerne hudormer, for å fjerne død hud, for å suge ut talg og for å gi deg ren og glatt hud. Vanligvis må du nemlig kjøpe disse produktene hver for seg..

Julepakken inneholder:

♥ Face masks

♥ Pore Strips

♥ Pore masks

♥ Bio Face Masks

♥ Pensel

Produktene kan brukes etter hverandre eller separat.

Face mask forebygger akne, fjerner hudormer, suger ut talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. Pore masken suger ut talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. Etter dette vil ansiktet føles rent, glatt og ha en naturlig glød. Jeg er blitt helt avhengig av Face Mask fra Maybeauty fordi den holder ansiktet mitt rent og fresht. Jeg føler på en måte at jeg drar av all “skitt” som har satt seg i huden. Rett og slett en herlig følelse!

Slik bruker du masken:

  1. Påfør masken med hjelp av pensel.
  2. La den tørke i 30-40 min.
  3. Dra av masken forsiktig.

Ouch, det gjør litt vondt å dra den av… men da vet man at den virker! Se bare hva masken drar med seg:

Du kan velge å bruke masken i hele ansiktet eller bare på selve problemområdene. Jeg sliter mest med urenheter på haken og sorte prikker på nesen. Derfor har dette blitt en redning for meg i hverdagen, som fungerer som en slags quick fix siden den setter i gang blodsirkulasjonen slik at huden får masse glød og stimuli, i tillegg til å etterlate seg et mykt og rent resultat.

Huden blir litt rødlig etterpå, men det er kun fordi blodsirkulasjonen kommer i gang. Husk bare å unngå påføring av masken på bryn og ved hårfestene. Ellers er det bare å nyte den rene og strålende huden du får etter bruk. Jeg føler meg virkelig fresh og fri fra sorte prikker etter at jeg har tatt denne masken og er like overrasket hver gang jeg ser alt “skitt” den har dratt med seg.

Pore Strip er en av de nyeste produktene som MayBeauty har lansert. Den ble raskt en favoritt hos meg fordi den virkelig fungerer. Pore Strip er enkel å påføre og er helt genial til nesen siden den renser porene dine ordentlig. De gir deg et ekstremt godt resultat som jeg er sikker på at du vil bli fornøyd med.

De av venninnene mine og deres menn som har testet denne masken sammen med meg er nemlig like fornøyde som meg. Det som imponerer meg og oss med Pore strip er at den går i dybden og drar med seg alt, ikke bare sminken eller annet på overflaten slik som dessverre mange andre tilsvarende produkter gjør. Pore Strip holder det den lover, som er å gi deg en renere nese. Derfor er dette produktet rett og slett et must have i toalettmappen for egentlig både gutter og jenter. For ja, Pore Strip kan også brukes av gutter. Ulrik har alltid en pakke med Pore Strip liggende i toalettmappen sin og er blitt om mulig like avhengig av den som meg.

SLIK BRUKER DU PORE STRIP:

  1. Sett stripen på nesen. Det kan lønne seg å fukte stripen litt før du setter den fast for enda bedre effekt.
  2. Vent i 30-40 minutter.
  3. Dra av stripen og se hvor mye skitt den drar med seg.

Pore Mask er også en av mine favoritter fordi den også kan brukes oftere enn en gang i uka. Denne fjerjer porene og suger ut talg og sebum fra huden. Dette er en leirmaske som man påfør med fingrene eller med pensel som skal tørke ca. 30 minutter før du vasker den av med en klut.

Pore masken gjør porene mindre synlig etter kun en behandling og hjelper meg med urenhetene som kanskje har dukket opp på grunn av mitt noe dårligere kosthold nå som jeg sliter med å ha nok energi i hverdagen med tanke på mangel på søvn. Jeg anbefaler at man bruker masken minst hver uke for varig resultat. Personlig digger jeg å bruke den før jeg skal fikse meg, og bruker den gjerne før fest som foreksempel julebord.

I julapekken får du også det siste nye fra MayBeauty som allerede er blitt godt brukt her hjemme av både Ulrik og meg i en god stund. Denne masken er seriøst den mest luksuriøse masken jeg har testet med tanke på hvor behagelig hele prosedyren er og med tanke på den fantastiske huden den etterlater seg..

Masken jeg snakker om heter Bio Cellulose Face mask, og der er en såkalt Sheet Mask. Dette er virkelig den beste måten å tilføre fuktighet til huden din. Dette er ikke bare en vanlig ansiktsmaske som du kanskje har prøvd før, men en maske som også frisker opp huden din og får ansiktet ditt til å gløde. Jeg bruker Sheet Mask fast for å forebygge mot rynker og for å bekjempe andre aldringstegn i ansiktet. Dessuten pleier den huden og reduserer rødhet som jeg har vært plaget av tidligere. Spesielt rundt hakepartiet og nesepartiet. Bio Cellulose Face mask er rett og slett en snill maske som er enkelt å bruke for oss som er nøye med huden vår. Masken trenger ikke en gang skylling etter bruk og er et must dagen derpå for å slappe av og for å få tilbake fuktigheten i huden din. Det eneste du trenger å gjøre er å ta masken ut av pakningen, dra av det ytterste laget, plassere masken på ansiktet ditt og dra av det ytterste laget igjen. Masken har nemlig tre lag og det er bare laget i midten du skal bruke.

Slik bruker du masken:

  1. Ta ut den av pakingen.
  2. Dra av det ytterste laget.
  3. Plassere masken på ansiktet ditt, du kan klippe kantene om den er for stor.
  4. Dra av det ytterste laget og dra ut kantene slik at masken er fast i huden din.
  5. Bonustips: Smør hals og byst med det som er igjen på lagene du trekker av, det gir ekstrem glans og forhindrer rynker! 😉

La masken virke i 30-40 minutter.

Sheet Masken inneholder forresten Bio-cellulose er laget av fermentert kokosnøtt som sitter tettere inn mot huden din og får serumet til å holde seg på innsiden, så det kan levere fuktighet & næring dypere inn i hudlagene dine. Serumet inneholder Hyaluronsyre som er berømt for sine hydrerende & anti-aldrings egenskaper.

Masken etterlater ansiktet mykt og hydrert.

Jeg elsker som sagt disse produktene fra MayBeauty og er spesielt glad for at de inneholder naturlige ingredienser som ikke er testet på dyr. Det som er veldig bra er at man også kan bruke produktene når man er gravid og når man ammer som jeg fortsatt holder på med. Gjør som meg og bruk maskene etter behov for å fjerne hudormer og død hud og bevare en naturlig glød og et rent ansikt hele året. Med denne julepakken får du en komplett løsning for en fin ansiktshud ♥

Har du også lyst å friske opp ansiktet ditt i vinter og starte det nye året med en glattere og renere hud? Eller kjøpe den beste julegaven til noen du er glad i? Nå har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på hele 40% for en begrenset periode. Bruk koden “PF-JULEGAVE-40” eller kjøp ved å trykke på linken HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg