MINE HØSTFAVORITTER FRA ELLOS HOME

Reklame// Ellos

Det er så mye fint på Ellos Home om dagen at jeg nesten ikke klarer å styre meg. Hehe! Det jeg liker så godt med Ellos er at de er oppdaterte på alt av trender og farger hver årsstid og at de tilbyr alt innen interiør til spesielt gode priser. Det gjør at både du og jeg kan ta oss råd til å fornye baderommet, stuen eller soverommet med foreksempel nye stoffer nå som høstfargene endelig er her.

Jeg har lagt mitt elsk på beige denne høsten som sikkert mange andre, og klikket derfor hjem dette nydelige sengeteppet med disse matchende putene til. Planen er å freshe opp gjesterommet før høytiden for overnattingsbesøk starter her i huset. Jeg vet ikke med dere, men vi har definitivt mest besøk om høsten og vinteren. Mye på bakgunn av at vi er på sjøen nesten hele våren og sommeren, men også fordi vi er generelt mer innendørs når det blir mørkere og kaldere ute, og da er det ekstra koselig med overnattingsgjester..

Jeg har forresten også fått helt dilla på grønt og kombinasjonen av beige og grønt sammen. Derfor er både disse nye håndklærne og disse digge morgenkåpene i grønt på vei hjem til Vollen as we speak. Som jeg gleder meg til å hente alt på posten! Har du lyst til å freshe opp litt hjemme denne høsten også? Da håper jeg at du blir glad for rabattkoden under 😀

RABATTKODE:

Med rabattkoden 405408 får du hele 30% rabatt på den dyreste varen i handlekurven din t.o.m. 9. september. Rabattkoden gjelder på alle ordinære priser på Ellos Home, men ikke på møbler.

Klikk HER for å komme til Ellos Home!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg