MIN ANDRE MORSDAG

Jeg ble vekket med blomster, gave og frokost på sengen av verdens beste Severin, Stella og Ramp. I dag er min andre morsdag og det føles derfor fortsatt nytt og rart at det er MEG vi skal feire i dette huset på denne dagen. Jeg føler meg ufattelig heldig som mamma til Severin (les: pluss vofsene) og blir litt ekstra rørt og tankefull på dager som dette med vår historie i bakhånd..

Det å være mamma til Severin er spesielt gøy nå om dagen med tanke på alle nye ord som kommer ut av munnen hans. Det har alltid vært spesielt fint med tanke på at han er så kosete og så glad i nærhet, og det vil bare bli mer og mer spennende med tanke på alt det han lærer seg og vil forstå. Min rolle som mamma til denne nydelige lille gutten er ikke bare den viktigste oppgaven i mitt liv, men også den aller beste. Fy søren, så heldig jeg er!

Jeg vil også få gratulere min fantastiske supermamma som jeg virkelig ser opp til og som jeg er så utrolig glad i! I tillegg vil jeg selvfølgelig få gratulere alle mammaer som følger meg og som leser dette innlegget. Dere er enestående <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg