MIN ALLER FØRSTE MORSDAG

Tenk at dette er min aller første morsdag! En stor dag som jeg en gang aldri trodde jeg skulle få oppleve. Jeg føler meg så utrolig heldig og skjønner nesten ikke at det er sant at jeg sitter her med en nydelig liten gutt som er min helt egen sønn. En gutt som ikke bare er rund og skjønn, men som også er frisk og i godt humør. Han er rett og slett sola vår. Det å være mamma er seriøst det beste i hele verden.

Jeg vil benytte anledingen til å sende noen varme tanker til deg som fortsatt prøver. For er det noen som vet hvordan det er å være deg i dag så er det Ulrik og meg. Ikke gi opp selv hvor håpløse dagene er, men let etter en vei og et mål som er oppnåelig for deg og som passer best for akkurat den situasjonen du og dere er i. Det er verdt det. Jeg lover ♥

0 kommentarer

Siste innlegg