MIN 30-ÅRSDAG I BILDER

Fra det ene bildedrysset til det andre bildedrysset.. Her er noen blinkskudd fra dagen i dag som startet med verdens beste frokost = det Ulrik serverte meg vår første morgen sammen i 2014 = dagen etter vi møttes for aller første gang på Hanami. Jepp, jeg ble med han hjem første kveld og har aldri angret. Hehe! Siden det har denne frokosten/brunsjen vært min favoritt og Ulrik har faktisk lovet meg å komme med oppskrift i et eget gjesteinnlegg veldig snart.. Kanskje allerede i morgen?

En annen funfact: For nøyaktig 10 år siden i dag flyttet jeg til Oslo og overtok min aller første leilighet på Majorstuen. 27. april 2010.. Hvor har det blitt av alle disse årene? Jeg kjenner at jeg blir litt stresset av å tenke på at tiden går så fort, men på en annen side så er jeg nøyaktig der jeg ønsker å være i livet og der jeg så for meg at Julianne som 30-åring skulle være, så derfor har jeg jo ikke noe å stresse for. Alt har gått som planlagt,  p l u s s  l i t t  t i l  . Jeg er heldig!

Etter frokost og morgenlevering på døren med kanelboller og iskaffe fra verdens beste Desiree (she knows me well), fikk jeg bursdagsbesøk av min kjære mamma, storesøster og John Adrian som kom med blomster, rosèvin og en stor vaffelrøre som vi alle sammen koste oss med. Siden søsteren min heller ikke har sendt John Adrian tilbake i barnehagen og siden vi alle har vært så og si isolerte fra de stengte barnehagene bestemte vi oss nylig for å ta opp kontakten igjen. Bare oss.

Til sist vil jeg bare få si TUSEN TAKK for alle gratulasjoner, blomster på døren og all ekstra oppmerksomhet på min 30-årsdag i dag. Jeg setter ekstremt stor pris på å bli husket på!

P.s. Hvis du lurte så er mammas vafler kåret til de beste vaflene i Norge. Juryen var meg og kusinene mine og kåringen skjedde i Halden for ca 20 år siden. Hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg