MENS VI VENTER..

Jaaaaaa, podcasten kommer snaaaart ut, boys and girls! Mens du venter kan du gå inn og følge –> @jentesnakkpod på Instagram. Der får du raskest vite når du kan høre på første episode og de neste episodene som kommer fremover. Planen er å legge ut ny episode hver onsdag, men med litt tekniske oppstartsproblemer så er vi dessverre forsinket, eller bare  fashionably late som jeg liker å kalle det. Er det ikke sånn det er hver gang man starter noe nytt da? Det er i hvertfall det jeg har erfart gjennom livet, og kanskje spesielt når det handler om tekniske duppeditter (les: og jenter)..

Det er superduperkoselig at så mange etterspør denne podden. Jeg skal innrømme at jeg blir litt stressa og gal av alle spørsmålene om hvor den blir av, men jeg har også kommet frem til at det hadde vært verre om det var motsatt. Hehe! Så ja, tuuuusen takk for at dere heier på oss og gleder dere, folkens. Jeg gruer meg litt fordi dere kommer så tett på meg og oss, men jeg gleder meg likevel veldig til ønske deg velkommen som lytter. Herreguuud, dette blir gøy ♥

Foto: Marian Jade

0 kommentarer

Siste innlegg