MARVELOUS

Reklame// merakistudio.no & Nelly

Jeg har helt glemt å vise dere hvor fin jeg har blitt på håret! Tidligere denne uken var jeg nemlig hos min kjære Malene på @merakistudio.no for å heise opp festene mine og for å freshe opp hårfargen til sommeren. Jeg ble som vanlig superduperfornøyd med resultatet og er mektig imponert over dette extensionet som fortsatt holder seg så fint til tross for at jeg har brukt det i over et halvt år nå, og til tross for at jeg både retter og krøller det nesten hver eneste dag. I love Marvelous hair extensions! Det er uten tvil det beste extensionet jeg har prøvd med tanke på kvaliteten av håret. Det ser jo faktisk ut som om det er mitt hår, ikke sant? 😀

(annonselenker Nelly) Mange spør om kjolen min.. Den finner du her! Skoene finner du her.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg