MAGISK PAKKE FOR HÅRET!

Reklame// MayBeauty

Det er mange som spør meg om hvordan jeg holder håret mitt så sunt og friskt gjennom hele året, og spesielt nå på vinterhalvåret hvor vi nordmenn blir utsatt for mye tørr luft. Jeg utsetter meg jo også ofte for både striping, føning, krølling og retting med varmetenger som selvfølgelig sliter ekstra på håret mitt. Men siden jeg er like flink med hårpleie som med hudpleie ser jeg virkelig verdien av den tiden jeg investerer på badet. 

I denne sammenheng er det spesielt to produkter som jeg vil tipse dere om nå i romjulen. To fantastiske hårpleieprodukter som jobber sammen for å gjenopprette, ta vare på og styrke håret ditt. Altså en perfekt combo! Disse kan vanligvis kun kjøpes separat. Men nå tilbyr MayBeauty en julepakken: Moroccan Miracle Combo. Det betyr at du kan kjøpe produktene sammen til spesialpris 🙂

Det første produktet er Hair Mask fra May Beauty. Denne hårmasken er skånsom for håret og selvfølgelig ikke testet på dyr. Hårmasken kommer med en hette som holder varmen og inneholder naturlige ingredienser som pleier og styrker håret ditt mens du kan slappe av og gjøre andre ting, som å surfe på internett, se på tv eller lage middag. Hair Mask er en dyp behandling man ellers kun får på salong. Hetten holder på varmen og håret suger til seg hårmasken.

Masken skal påføres i vått hår/håndkletørt hår og virke i ca. 30 minutter før du skyller den ut.

Ta på hetta og bruk gjerne hendene til å massere masken godt inn i hodebunnen. Hele prosedyren er sååå luksuriøs ❤️ 

Resultatene kommer allerede etter første gang og håret holder seg fint med regelmessig bruk. Jeg tar denne hårmasken en gang i uken nå om vinteren hvor håret mitt er noe vanskeligere å håndtere og naturligvis trenger litt ekstra pleie. På grunn av de gode resultatene den gir meg vil jeg anbefale deg som bor her i kalde Norge om å gjøre det samme, nemlig å ta vare på håret deres. Jeg anbefaler dere denne masken minimum en gang i måneden. Masken tar rett og slett vare på håret mitt og etterlater seg et glansfullt og mykt resultat som jeg virkelig nyter. Hårmasken gir næring og styrker håret som gjør at det blir mykt og lettere å håndtere.

Flere i familien fikk faktisk denne fantastiske masken blant julegavene under treet i år, fordi jeg ønsker at de skal skinne like mye som meg. Dessuten er det utrolig behagelig med slik egenpleie og jeg mener at alle fortjener den lille tiden det tar. Mange trenger bare et lite spark i rumpa for å skjønne hvor nødvendig det er å ta vare på både hud og hår..

Det andre produktet er Hair Serum fra MayBeauty som jeg har brukt fast i lang tid for å holde tuppene mine fine og myke. Det som er så fint med nettopp denne håroljen er at den også beskytter mot uttørking fra andre stylingprodukter, pleier skadet hår og gir glans. Serumet passer til alle hårtyper og extensions. Det roer ned kranglete buster, lindrer ihjelbleika lengder og gjør rett og slett håret lettere å gre. Den er derfor også veldig bra å bruke for små jenter med langt hår som ikke liker børsten som en slags “balsam” for floker, da den gjør håret enkelt å børste.

Jeg husker da jeg ble introdusert for hårolje for første gang og ikke visste hvordan det skulle brukes. Det endte med at jeg brukte altfor mye produkt fordi jeg skumleste på flasken. Hehe! Oppskriften er jo egentlig veldig enkel; 1-2 pump i hånden skal påføres hårtuppene. Jeg tar alltid denne håroljen i nyvasket hår før jeg grer meg, for da glir børsten enklere gjennom håret og selve børstingen sliter mindre.

Men selv om jeg ikke vasker håret hver dag så bruker jeg serumet daglig. Det kan nemlig også påføres i tørt hår som en slags varmebeskyttende i hårtuppene før jeg styler håret mitt og som et stylingprodukt når jeg har krøllet håret mitt i stedet for stiv og ekkel hårspray for at krøllene skal bli mer naturlige og holdbare.

Hårerumet fra MayBeauty passer til alle hårtyper og inneholder naturlige ingredienser som til eksempel: argan olje, mandelolje, olivenolje og linfrøolje. Håroljen gir en naturlig skinnende glans og gjør virkelig håret mitt mykere og lettere å håndtere. Den har et nytt design og nytt navn, i tillegg til at innholdet har blitt forbedret. Dette sier MayBeauty: “Vi bestemte oss for å endre design & produktnavn, istedenfor å kalle serumet Moroccan Miracle, har vi gitt produktet navn etter hva det faktisk gjør: Repairing Hair Serum, da det reparerer og styrker håret ditt og gjør det mykere, glattere & mer glansfullt.” Her er hva som blitt forbedret:

1. Fargestoffet har blitt fjernet, fordi det ikke hjelper med resultatet (det var kun en ingrediens for utseendets skyld).

2. En hvit flaske som er mer solid og av miljøvennlige materialer.

Hårmasken og hårserumet jobber sammen, pleier hårtuppene og forvandler håret fra tørt og livløst til mykt og glatt!

Nå kan disse kjøpes i en pakke til en veldig lavt pris! Dere får også 30% romjuls- og nyttårsrabatt på alle andre produkter. Benytt deg av tilbudet for en herlig treat til deg selv eller som en verdifull gave til noen du er glad i.

Bruk rabattkoden PILOTFRUE-DEC eller kjøp HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg