LØRDAG OG BARNEFRI

Reklame// Nelly

Hei fra en solfylt dag i Vollen. Har dere det bra til tross for omstendighetene? Ulrik og jeg har hatt litt barnefri i dag for å slappe av bare han og jeg. Pluss at jeg fikk jobbet litt og Ulrik fikk vasket båten utvendig. Vi har nemlig ikke vært på båttur, men kun brukt den kjære båten vår til kontor og lunsjsted. Vi benyttet likevel timene i båten godt og koste oss med pizza til lunsj fra Vitos, mens Regien og Severin var hjemme og holdt fortet. Jeg vet ikke hva vi skulle gjort uten Regien i disse dager. En ting er at hun hjelper oss med Severin og alle hverdagslige oppgaver som selvfølgelig er til stor nytte. En annen og mye viktigere ting er at Severin er blitt så utrolig glad i henne og elsker å leke med henne. Faktisk merker jeg at han har veldig godt av å være litt uten meg i blant. Barn blir jo ekstra fort grinete rundt mødrene sine, og generelt foreldrene sine kanskje.. Uansett, Regien er enestående og vi er heldige som har henne boende hos oss <3

Dagens antrekk var litt vårlig, men samtidig varmt nok. Det har jo vært en ganske kald dag på grunn av den sure vinden som aldri forsvinner og derfor legger jeg ikke vekk de tykke jakkene helt ennå, spesielt ikke favorittjakka i teddy. Den beige skinnbuksen min finner du her. Det er forresten denne buksen jeg bruker aller mest om dagen fordi den er skikkelig behagelig og passer til det meste i garderoben min. Den superfine blusen min finner du her. Det er også et plagg jeg er veldig glad i for tiden. Altså, kan man få nok av hvite bluser? Det kan ikke jeg i hvertfall og jeg har en tendens til å falle for alt som er hvitt og beige om våren og sommeren. Dere skulle ha sett alle de hvite sommerkjolene som henger i skapet og venter på meg. Jepp, jeg er i overkant tildig ute med oppgraderingen av sommergarderoben. Men til mitt forsvar skulle vi jo vært på ferie akkurat nå.. Buhu ;-(

Bluse HER Bukse HER Jakke HER

🌸

–> Husk rabattkoden: pilotfrue25

Den gir 25% rabatt på alt fra NLY BY NELLY HER <–

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg