LIVSNYTER, VIXEN & DUBAI

Hei dere! Denne dagen har vært helt nydelig. Iskald, men fortsatt nydelig. Når det er sagt så kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til våren og sommeren. Jeg er jo ikke noe vintermenneske sånn egentlig, men jeg er en livsnyter med stor L som heldigvis klarer å nyte noe ved hver eneste årstid, også kalde vinterdager som dette. Herlighet, som jeg trives i fineste Vollen! Jeg kan seriøst ikke tenke meg en mer idyllisk plass enn dette så nært Oslo, og for et hyggelig nærmiljø. Alle menneskene jeg møter er så vennlige og blide. Planen og ønsket er virkelig å bli boende med familien min for alltid! Jeg er nesten litt misunnelig på Severin som får vokse opp her.

Jeg får forresten mange spørsmål angående Vixen og har som sagt bestemt meg for ikke å dra. Flere spør om bakgrunnen til det og den er er ikke dramatisk i det hele tatt. Grunnen til at jeg har valgt å bli hjemme er ene og alene fordi jeg ikke føler jeg har noe der å gjøre i år. Nei, jeg vil heller, ja mye heller ha Coca Cola og is. Hehe! Neida, men jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært ute uten Severin på disse 7 månedene og Vixen står ikke øverst på listen av mine prioriteringer akkurat nå. Jeg får vel heller komme sterkere tilbake neste år eller noe sånt. Er det ikke det småbarnsmammaer sier (les: også skjer det aldri)? ..Så mens alle er på Vixen og koser seg er jeg hjemme og koser meg med tanteungen min, Severin og pannekaker til middag. Det er rart hvor mye livet endrer seg når man får barn. I hvertfall de første årene.

Mange spør også om dubaituren jeg ga til Ulrik i bursdagsgave.. Ja, vi skal fortsatt reise. Og nei, turen er ikke sponset.

0 kommentarer

Siste innlegg