LITT NYTT PÅ KJØKKENET

Reklame// Ellos

Da var Severin og jeg hjemme i Vollen, men bare for å pakke om og hente noen ting på posten før vi reiser ut med båten igjen. Ulrik har også kommet seg hjem fra Kristiansand og kom ikke mer enn inn døren før jeg hadde en oppgave til ham. Hehe! Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er spesielt handy, så alt som skal monteres og skrus er mannens ansvar i dette huset. Men over til poenget.. Altså, hvor fin er ikke denne benken? Jeg bestilte den i forrige uke siden jeg følte at vi manglet noe på kjøkkenet og bare eeelsker den. Det å kombinere grått og gull er virkelig min greie, for ikke å snakke om myk og deilig velour i et hjem med såpass mye fliser. Jeg elsker velour! Du finner forresten den fine vasen i glass og metall på bildene under her.

P.s. Akkurat nå får du hele 20% rabatt på Ellos Home inkl. møbler & salg!

–> Bruk kode 405703

Tilbudet gjelder t.o.m. 23. juli (gjelder ikke kampanjepriser). Sjekk ut alt innen hjem og innredning på Ellos her! De har sykt mye fint til ekstremt gode priser og masse nyheter som jeg anbefaler deg å ta en titt på. Det er jo ekstra gøy å gjøre litt endringer hjemme når det ikke trenger å koste skjorta. Eller hva? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg