LETT PÅVIRKELIG

Jeg som er en påvirker selv og som lever av nettopp det lar meg overraskende lett bli påvirket av andre influencere. Mest positivt, heldigvis og derfor er jeg også veldig positiv til denne makten som ofte bloggere og personer med mange følgere på Instagram har. Jeg liker den verden vi lever i hvor “helt vanlige” jenter og gutter inspirerer meg meg til valg jeg tar i hverdagen og til kjøp jeg gjør fysisk i butikk eller på det store internett. Jeg er med på leken rett og slett. Jeg er ikke bare den som faktisk påvirker, men i aller høyeste grad også den som blir påvirket selv. Jeg er faktisk ganske lett påvirkelig.

Denne fantastiske frokosten ble jeg blant annet inspirert til å lage av søteste Emilie “Voe” Nereng. En frokost jeg ikke bare har laget en gang, men faktisk en frokost jeg lager meg hver dag nå siden jeg og Ulrik har fått helt dilla. Til og med Severin digger denne grøten, så nå vil jeg inspirere dere til å teste den ut også. Hehe!

Til 1 porsjon grøt trenger du:

5 ss havregryn

1 ts chiafrø

2 dl melk

2 dl vann

Noen dråper vaniljeekstrakt: Kan kjøpes på Sunkost.

MASSE kardemomme <3

Til toppingen trenger du:

Friske bær: Jeg liker å bruke bringebær og blåbær.

Hvis du ikke har friske bær tilgjengelig kan du også bruke en dæsj med syltetøy som topping 🙂

Fibersirup: Jeg har kjøpt min på Sunkost.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg