KVINNET MEG OPP

Hvor skal jeg begynne? Det er alltid vanskelig å starte et blogginnlegg når det har gått noen dager siden sist. Jeg gidder ikke lenger å beklage meg om det blir litt stille fra meg her inne frem til Severin begynner i barnehagen, for dere som følger meg fast vet at jeg gjør så godt jeg kan og om jeg ikke gir lyd på bloggen så gir jeg som regel lyd på Instagram –> @pilotfrue.

Jeg holder fortsatt pusten etter nakenbildet jeg delte i feed på kvinnedagen. Hehe, neida. Det var gøy og litt utypisk meg. Planen var egentlig å dele noen andre bilder fra samme shoot i et blogginnlegg også, men jeg fikk aldri mannet meg opp til det. Apropos kvinnedagen.. Mannet meg opp? Hvorfor sier vi det? Kvinnet meg opp, skal jeg si heretter. Og gratulerer på etterskudd til dere fantastiske damer og jenter jeg ikke nådde med mitt budskap på insta i går.

Over til noe helt annet. Tusen takk for alle tilbakemeldingene på ukens episode av Jentesnakk! Jeg vet at Kaja, Desiree og jeg fortsatt har endel å jobbe med når det gjelder selve flyten i praten. Og ja, vi snakker ofte i munnen på hverdandre, men akkurat det er jo litt av konseptet vårt med jentesnakk. Altså, venter dere høflig på tur om å få ordet når dere prater i jentegjengen deres? Det blir jo bare stivt og kleint. Vi driver ikke en seriøs radiokanal som p4 heller liksom. Jeg er uansett glad for at lyden og at alt det tekniske som vi tre jentene aldri vil bli gode på er i orden nå og ikke minst i proffe hender. Det gjør at vi kan bruke tiden vår på det som vi kan og synes er gøy, nemlig å skravle og planlegge gode temaer.

Det er mange som spør om denne assistenten min og om jeg ikke kan fortelle mer om henne. Jeg har veldig lyst til det og prøver egentlig ikke å holde henne skjult, men jeg er nødt til å vente til hun selv er klar for å dele nyheten. Hun er jo i jobb i dag som hun skal slutte i først også, så inntill videre får dere ta til takke med et lite glimt av henne i highlights på Instagram under kategorien “work”.

Nå ble det mye Instagram her og mange bilder med samme silkepysj. Pysjen er forresten fra Victorias Secret og jeg elsker den, for dere som lurer. Jeg har nemlig fått nesten hundre DM angående den de siste dagene ♥

Ser dere den ene hårtusten som henger litt lenger ned enn de andre? Det er bare en extensions som var på vei ut da dette bildet ble tatt og som Severin nå har dratt ut. Hehe! Jeg skal snart tilbake til frisøren min for å heise opp festene mine og for å freshe opp fargen min igjen. Gleder meg!

0 kommentarer

Siste innlegg