KUNST FOR ALLE

Reklame// Desenio

Jeg har lyst til å vise dere mine nye bilder og posters her hjemme og i den sammenheng har jeg fått lov til å gi dere 10% ekstra rabatt på posters på Desenio sitt store salg med rabattkoden: Julianne

Det er hva jeg kaller for et godt tilbud! Men vær rask.. Rabattkoden varer kun fra 18-20. desember 😀

Hos Desenio får du både posters og rammer til gode priser og av høy kvalitet. De har et stort utvalg først og fremst av Skandinaviske kunstmotiver, noe jeg virkelig elsker! Noe annet jeg elsker med disse plakatene er at man enkelt kan formidle den følelsen man ønsker at rommet skal gi..

I nettbutikken deres finner du fine bilder i alle mulige stiler og kunstformer. De tilbyr et stort sortiment av fotoplakater, klassiske svarthvitt-bilder, kule retrobilder, moderne kunst, illustrasjoner, fine barnebilder og mye mer. Det er tydelig å se at Desenio følger interiørtrender og det er umulig å ikke la seg inspirere av deres produkter og motiver. Sjekk ut Desenio på Facebook her eller på Instagram her for mer inspirasjon!

HUSK –> Rabattkode: Julianne for 10% ekstra rabatt på desenio.no her! P.s. koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters/Personlige posters.

Synes du det er vanskelig å sette sammen bilder, rammer og postere? Sjekk ut eksempel-byggeveggen her. Da får du et bedre inntrykk av hva som passer i hjemmet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg