KORT OM HELGEN, FORMEN MIN OG HUNDENE

God kveld til deg som leser! Håper du har hatt en fin helg. Min helg startet ikke så bra fordi jeg ble dårlig og derfor har det vært stille fra meg her inne. Men helgen har likevel vært innholdsrik totalt sett og spesielt dagen i dag hvor Severin og jeg har vært i Vikersund på babyshower til min kjære bonus-søster. Eller, jeg var i babyshower og Severin var på besøk hos mormor og bestefar sammen med fetteren sin.

Tilbake til meg.. Jeg vet ikke helt hva som feilte meg, men jeg har en mistanke om at imunforsvaret mitt ikke er helt på topp etter ekstremt lite søvn i 13 måneder og at jeg derfor bare trengte hvile. Jeg føler meg mye bedre i dag og gutta mine har heldigvis bare vært friske og raske. Hundene også.. Vi har tatt mye hensyn de siste ukene med tanke på denne mystiske hundesykdommen som har herjet landet rundt. Men nå har vi startet å gå turer med de igjen. Vi kan ikke sperre de stakkars hundene våre inne lenger, og lufteturer i hagen er ikke nok.

Tidligere denne uken kastrerte vi forresten Ramp. Han har som sagt begynt å markere overalt og det har resultert i at vi har vasket dyner og puter i sengene våre annenhver dag omtrent, noe som selvfølgelig er ekstremt slitsomt. Jeg er jo over middels opptatt av å ha det rent og ryddig rundt meg, derfor har det vært like før det har klikka for meg her hjemme og det er ikke bra for noen. Hehe!

Jeg er veldig nervøs for om Ramp vil endre pesonlighet etter kastreringen og spent på om det blir helt slutt på denne tissingen inne. Forhåpentligvis går alt veldig fint, men dagen etter kastreringen stakk han av for første gang i sitt liv. Det endte heldigvis bra, men det kunne gått riktig galt. Dere skulle sett meg der jeg løp nedover mot hovedveien i nattkjole uten bh med Severin på armen. Ulrik var ikke hjemme så jeg hadde liksom ikke noe annet valg enn å slenge på meg skoa og løpe etter. Det var siste gang jeg luftet Ramp uten bånd i hagen, for å si det sånn. For en ramp!

Nei, nå må jeg hoppe i seng og få meg noen timer på øyet før Severin våkner igjen. Ulrik sover borte på jobb i natt, så det er ingen hjelp å få her hjemme. Vi blogges mer i morgen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg