JULETREET OG JULEBORDET VÅRT

God kveld til deg som leser. Jeg har tatt meg noen dager fri sammen med verdens beste familie som jeg er så heldig å ha rundt meg. Det har vært veldig deilig å bare slappe helt av uten å fokusere på verken blogg eller andre sosiale medier. Når det er sagt så har det blitt endel bilder og noen av de skal jeg selvfølgelig dele med dere.

Jeg vet ikke om jeg nevnte det, men vi måtte droppe julepynt neders på treet i år på grunn av Severin. Han plukket nemlig av alt han klarte å få tak i og det ble litt slitsomt i lengden. Hehe! Kanskje ikke så rart ettersom at jeg hang opp endel godteri på treet i år.. Jeg legger uansett ved noen bilder av det 3,5 meter høye juletreet vårt og fra det fine julebordet som jeg dekket likt til både julaften og 1. juledag. På julaften hadde vi besøk av svigerforeldrene mine, broren til Ulrik, kona til broren til Ulrik og niesene våre. På 1. juledag hadde vi fortsatt besøk av svigerforeldrene mine også kom min kjære mamma, storesøsteren min, mannen hennes og nevøen vår. På 2. juledag var jeg i Halden hos farmor og bestefar sammen med pappa, småsøsknene mine og resten av familien min på den siden.

Nå skal jeg gjøre om julebordet til nyttårsbord og bursdagsbord. Jeg vet ikke om dere husker det, men Ulrik har jo bursdag på nyttårsaften. I år fyller han hele 40 år og det må selvfølgelig feires. Planen er å arrangere en egen bursdagsfest for han i februar med venner og et eget familieselskap i nærmeste fremtid, men en markering på selve dagen er likevel viktig og spesielt i år hvor han fyller rundt. De siste årene har vi jo feiret på fjellet.. Shit, det føles rart å “bare” være hjemme i hele julen og romjulen uten masse bilkjøring og uten fjell og ski. Jeg storkoser meg her hjemme og synes det er behagelig å slippe og tilbringe timesvis på motorvei, ikke misforstå. Og jeg gleder meg skikkelig til å feire nyttårsaften for første gang i huset vårt med masse venner! Men ja, det tar nok litt tid å skape og venne seg til nye tradisjoner..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg