JULESTEMNING PÅ VEGGENE

Reklame | veggenmin.no

Jeg har kommet i gang med julepyntingen her hjemme og merker at det er enda koseligere å gjøre i stand til jul nå som vi er blitt en ordentlig familie. Det er selvølgelig også stas at vi skal feire julaften i huset vårt for aller første gang. Derfor ønsker jeg å gjøre litt ekstra ut av dekoreringen. Jeg har masse igjen å gjøre, men jeg vil likevel vise deg en enkel og hyggelig måte du kan skape litt ekstra julestemning på veggene..

Den første pynten som kom på plass var nemlig disse nydelige julebildene på rommet til vår kjære Severin. Det er rart hvor mye bildene gjør med stemningen i rommet. Er du ikke enig? De gir meg rett og slett litt julestemning allerede tidlig i desember..

Det var vanskelig å velge blant alle de herlige julemotivene og tekstene på veggenmin.no, men den blå julekulen, elefanten med julegenser og dette juletreet ble mine tre favoritter i år. Jeg anbefaler deg å sjekke ut flere x-mas posters her! Det er sååå mye fiiiint og de har bare 2-5 dagers leveringstid siden produksjonen skjer i Norge ♥

P.s. Fri retur og gratis frakt over 399,-

Ellers vil jeg bare nevne at du får gratis innramming ved kjøp av rammer og at kvaliteten er høy fordi de printer på ekte fotopapir. Forhandleren lover faktisk livstidsgaranti på arkene og de har hele 12 forskjellige fargekomponenter i produksjonen deres. Til sammenligning bruker de fleste i bransjen bare 4. Derfor er fargen og dybden på bildene svært god.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg