JULEFERIEN ER I GANG

Da var juleferien offisielt i gang. Forskjellen mellom ferie og hverdag er egentlig ikke så stor for min del, men det at Ulrik har fri, at svigerforeldrene mine er kommet i hus, at kjøleskapet er fullt av deilig mat, at huset er pyntet og at alle ærender er unnagjort gir meg både feriefølelse og julestemning på en gang. Og forskjellen mellom jul og hverdag er stor når det kommer til både jobb og kosthold. Jeg kommer ikke til å være borte fra bloggen resten av julen, men jeg kommer til å ta meg endel fri. Og med fri så handler det først å fremst om å logge av og ikke være tilgjengelig for andre enn de aller nærmeste. Jeg spiser masse sukker hver dag nå og kommer ikke til å slutte med det før til neste år.. Og med sukker så mener jeg juleskum før frokost, nugatti til frokost, sjokolade, brente mandler og brus dagen lang. Hehe!

Julaften skal som sagt feires her i Vollen sammen med foreldrene til Ulrik, min mamma og stefar, storesøsteren min med mannen hennes og sønnen deres, morfar og kona til morfar. Det betyr at heldige lille Severin har både besteforeldre, tante, onkel, fetter og oldeforeldre til stede i tillegg til mamsen og papsen på sin aller første julefeiring.

Første juledag skal vi på julelunsj med familie i Vikersund, andre juledag skal vi på julemiddag til farmor sammen med pappa og familien min i Halden og tredje juledag reiser vi til Geilo for å feire nyttår sammen med Pia, Kristian og bittelille Hermine ♥

0 kommentarer

Siste innlegg