JUL MED BARN

Jeg må bare få dele to blinkskudd fra julaften da nissen kom på besøk. Severin syens nemlig at dette var veldig spennende og snakker derfor fortsatt om “Isse”. Jeg trodde at Severin skulle bli redd da nissen ringte på døren, men han var ikke redd i det hele tatt. Bare litt skeptisk og veldig nyskjerrig. Åh, jul med barn er virkelig det beste! Jeg skal innrømme at jeg drømmer meg bort i en fremtid med flere barn rundt meg. Men fy søren, så heldig jeg er som har en sønn og som har så mange tantebarn jeg kan kose meg med. For ikke å snakke om Severin.. Han elsker søskenbarna sine, og er blitt spesielt glad i “Amma” og “Ine” etter å ha tilbragt ganske mye tid med de i det siste. De heter forresten Anna og Cerine <3

I morgen skal jeg vise dere julegavene våre. Både Ulrik og jeg har nemlig slått på stortromma i år, og da tenker jeg selvfølgelig på gavene til hverandre og på gaver til Severin.. Men først skal jeg gi dere mine to beste hårtips. Jeg får så mange spørsmål angående hår og spesielt krøller om dagen at jeg ønsker å vise dere hemmeligheten min.

Vi blogges mer senere i dag! I mellomtiden skal Severin og jeg på besøk til tante og John Adrian, som også Severin er blitt spesielt glad i den siste tiden. Det har skjedd noe med den aldersforskjellen på 4 år mellom disse gutta fordi Severin er blitt større og det er veldig gøy å se. Nå leker de plutselig så fint sammen <3 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg