JUL I VINTERLAND

Her er et lite bildedryss fra julemarkedet i Oslo som Severin, Ulrik og jeg besøkte i går kveld. Severin var mest opptatt av alle lysene og søtsakene, mens Ulrik var opptatt av karusellene og jeg var mest opptatt av å få alt på film og av å ta bilder av disse to godguttene mine.. Hehe!

Det var skikkelig koselig å se gleden i øynene til Severin da vi gikk inn på markedet. Han trodde jo vi bare skulle hjem og spise kjedelig middag etter barnehagen, ikke at vi skulle ut alle tre og kose oss sammen. Fy søren, så gøy det er å glede barn. Det skal så lite til for å få frem de aller største smilene!

Har du vært på julemarkedet i Karl Johan ennå? Hvis ikke anbefaler jeg deg å ta en tur med eller uten barn. Vi skal i hvertfall på julemarkedet minst en gang til med mamma (mormoren til Severin), storesøsteren min og tanteungen min i år. Forhåpentligvis er det snø der neste gang. Det skjer liksom noe helt spesielt med stemningen med det hvite på bakken sammen med alle disse vakre lysene på kvelden <3

Legg merke til teksten på

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg