JENTESNAKK

Jeg DIGGER jenter som heier på hverandre! Tusen tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg og vi har fått etter at jeg delte nyheten om podcasten som snart kommer. Kaja, Desieree og jeg har vært veldig spente på reaksjonene, og kanskje spesielt Kaja og Desiree siden denne type oppmerksomhet er ganske ny og skummel for de. Men de er heldigvis godt forberedt på både ris og ros..

Podcasten som snart lanseres heter forresten Jentesnakk og hovedmålgruppen er vel egentlig jenter, men vi ønsker selvfølgelig gutta velkommen som lyttere også. Det spørs bare om de tåler å høre på oss.. Hehe! Neida, joda 🙂

Jeg kommer tilbake til lanseringsdato om noen dager. Vi må bare få det siste tekniske på plass her. Og ja, det er ingen hemmelighet at alle disse duppedittene og programmene er en stor utfordring for oss, men det skal ikke stå på innsatsen og vi lover å levere vårt aller beste ♥

Hilser fra Turnus-Kaja og Danse-Desiree!

0 kommentarer

Siste innlegg