JEG TRIVES MED Å TA INITIATIV

Hei dere! Den uken her startet uten at jeg fikk med meg det, tror jeg? Hehe, neida. Men jeg har helt seriøst hatt så mye å gjøre de siste dagene at jeg virkelig ikke har hatt tid til å sette meg ned å skrive til dere før nå. Beklager det. Jeg prøver jo å bli flinkere til å oppdatere oftere. Målet er som sagt minst syv blogginnlegg i uken og helst ett innlegg på denne bloggen hver dag, men det blir likevel ikke alltid sånn. Eller blir det noen gang sånn? Jeg vet ikke.

Jeg har brukt endel tid på samarbeidspartnerene mine de siste dagene. Det er mye som skal bookes inn i kalender og generelt masse som må planlegges rent praktisk på starten av året, og kanskje ekstra mye for meg som gjør det meste selv. Med det meste så mener jeg salg av annonser, oppfølging av mine kunder (annonsørene) og fakturering. Salgsbiten er veldig gøy, men også ganske tidskrevende. Jeg samarbeider ikke med hvem som helst og har lært meg til å gjøre god research i løpet av mine snart 6 år i bransjen.

Jeg får nemlig mail fra store og små bedrifter hver eneste dag som ønsker å samarbeide med meg. En drømmesituasjon? Ja. Men det er mye rart, om jeg kan si det? Veldig mye rart. Hehe! Og når jeg får en dårlig magefølelse på noen så stemmer den faktisk ofte. Jeg holder meg unna useriøse bedrifter og jobber selvfølgelig heller ikke med produkter som jeg ikke liker. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg forteller dere alt dette, men jeg vil at dere skal vite det. Vite at jeg gjør grundige vurderinger før jeg anbefaler dere noe som helst og vite at de produktene jeg markedsfører er produkter jeg bruker fast, med mindre jeg opplyser dere om noe annet som at jeg foreksempel tester noe og er i startsfasen av testingen. Jeg vil at dere skal stole på meg og jeg håper inderlig at dere føler at dere kan det. Skulle det være noe som helst så svarer jeg på mail: [email protected].

Over til den mest spennende delen av salgsbiten som jeg utrolig nok trives best med er å ta initiativ selv. Jeg vet ikke hvorfor jeg liker det så godt. Det er bare noe med den følelsen av å ta tak i drømmene sine selv og fysisk gjøre noe for å nærme seg et nytt mål som trigger meg. For ja, jeg har jobbrelaterte drømmer selv om motivasjonen min ikke har vært på topp de siste månedene. Noen av disse drømmene handler om konkrete bedrifter som jeg drømmer om å samarbeide med eller å bli ambassadør for av en eller annen GOD grunn, som at jeg foreksempel allerede bruker produktene deres fast og har gjort det over fleeere år. Hint hint.. Nei, nå skal jeg hoppe i seng. Vi blogges mer i morgen! Det lover jeg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg