JEG TRIVES IKKE LENGER

Reklame// Nelly

Fy søren, for en bra trenigsøkt jeg hadde med PT-en min, Marien i dag! Med bra så mener jeg selvfølgelig slitsom, men det føles jo alltid bra når økten er overstått. Marien overrasket med med et slags crossfit-program som bestod av 6 øvelser med 6 repetisjoner og 6 sett. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det var virkelig tøft. Faktisk så tøft at jeg var usikker på om jeg skulle klare å gjennomføre siste runde. Men det er jo nettopp det jeg har Personlig Trener for. Hun pusher meg slik at jeg yter maks, motiverer meg slik at jeg ikke gir meg og utfordrer meg med øvelser jeg vanligvis ikke ville ha valgt selv.

Jeg planlegger forresten å dele styrkeprogrammet mitt med dere i morgen. Altså det programmet jeg kjører to ganger i uken her hjemme selv som går på hele kroppen. Jeg trener som sagt 5 dager i uken så de tre resterende dagene består av to kondisjonsøkter hvor en av øktene er en kortintervall og den andre er langintervall, pluss PT-timen med Marien hver torsdag. Hvis jeg ikke kommer i form nå så kommer jeg aldri i form. Hehe!

Men seriøst.. Jeg har ikke følt meg vel på lenge og det er derfor jeg virkelig setter inn støtet denne høsten. Det er jo bare tullete å gå rundt og være misfornøyd når jeg faktisk har både tid og mulighet til å gjøre noe med det. Men veien er nok lenger til det punktet hvor jeg virkelig føler meg på mitt beste igjen enn hva jeg hadde sett for meg. Nå om dagen kvier jeg meg til og med for å ta bilder. Det er jo en ulempe for meg som lever av å vise meg frem. Det er også kanskje litt rart for deg å høre nå som jeg akkurat har investert nesten 40 000 kroner i et nytt kamera. Eller kanskje ikke? Et godt kamera og en god fotograf hjelper såklart mye.

Jeg regner med at dere legger merke til at kvaliteten på bildene mine er blitt bedre? Det er takket være min kjære Ulrik. Jeg er virkelig glad for at han har interesse for foto og glad for at vi klarer å jobbe så godt sammen med bloggen til tross for at jeg er litt kritisk til meg selv om dagen. Det skal nemlig noen hundre bilder til for at jeg blir fornøyd og det er jo egentlig også litt tullete. Jeg trives bare ikke så godt foran kameraet lenger, men jeg tror og håper at denne usikkerheten i meg bare er her for en liten periode. Hilsen en som er spent på morgendagens fotoshoot hvor Ulrik og jeg skal ta bilder sammen til noe nytt vi jobber med..

(annonselenker Nelly) Kjole: HER// Støvletter: HER// Veske: Balenciaga

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg