JEG TAR EN PAUSE

Hei dere. Håper alle har det fint og nyter denne deilige langhelgen til det fulle. Vi er i Middagsbukta og kunne ikke hatt det bedre. Livet smiler om dagen. Det er mye jeg vil dele med dere, men lite jeg kan si noe mer om akkurat nå. Jeg vil bare understreke at jeg og vi har det veldig fint til tross for at Ulrik er permittert og til tross for en fortsatt noe annerledes tid.

Det jeg skal fortelle nå er egentlig ikke så dramatisk som det høres ut som. Jeg hadde likevel aldri trodd at jeg skulle skrive disse ordene og merker at hjerteslagene går fort, men etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å ta en pause fra bloggen. Jepp, jeg tar en pause fra bloggingen og jeg er usikker på om jeg noen gang kommer tilbake. Time will show.. Jeg har heldigvis full støtte i mitt valg fra Ulrik og ikke minst forståelse for at jeg ønsker å gjøre ting litt annerledes fremover. Etter mine 6 år som blogger er jeg rett og slett bare evig takknemlig for alle som har klikket seg inn her hver eneste dag og til og med flere ganger daglig, slik at jeg har fått lov til å holde på med det jeg elsker, nemlig å skrive og dele.

Apropos det.. Selv om jeg tar en pause fra bloggingen vil jeg og vi ikke ta en pause fra delingen. Sosiale medier er og kommer fortsatt til å være en stor del av livet mitt og vårt sammen. Derfor håper inderlig at dere vil følge oss videre på @pilotfrue & @mrulriknygaard for å få større et innblik i alt som skjer videre, både på jobbfronten og på privaten. Alle samarbeid vil fortsette som normalt og oppdateringene vil naturligvis bli oftere på Instagram enn hva de har vært tidligere. Vi har begge lukket profilene våre akkurat nå og det er av flere grunner. Ja, vi har lyst på flere følgere og det er en ærlig sak, men vi har også lyst til å ha mer kontroll over bildene våre i en periode. I tillegg blir det litt mer hassel for personer som eventuellt bare vil skape dårlig stemning og det synes jeg er rett og rimelig.

Sist, men ikke minst.. Jeg er IKKE demotivert, sliten eller lei. Faktisk har jeg aldri vært så motivert som jeg er akkurat nå til å fortsette å inspirere og by på meg selv. TUSEN TAKK til alle dere som har fulgt meg gjennom bloggen i disse 6 årene og TUSEN TAKK til dere som følger meg og Ulrik på Instagram. Dere gir meg så mye glede og energi! Jeg er evig takknemlig <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg